Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...
rinkodara
106 straipsnių
![](https://api.delfi.lt/media-api-image-cropper/v1/9e5dd4e0-7b6b-11ed-a628-f15cb6709fa2.jpg)
Rinkodara – pirkimo-pardavimo santykiais grindžiamos ūkio sistemos kūrimo procesas, kurio metu suformuojama vienokio ar kitokio pobūdžio rinka bei verslo įmonės ar individo tikslų siekimo toje rinkoje sąlygos.
Dažniausiai privataus sektoriaus rinkodaros teorija ir praktika yra nagrinėjama siauresniu požiūriu – tik apibrėžiant, interpretuojant ir vertinant rinkodarą kaip tokią savo paties objekto rėmuose ir nepastebint jos konteksto. Šio dalyko literatūroje galima pastebėti bendrosios atskirų kitų socialin...
Šiuo metu viešojoje erdvėje intensyviai diskutuojama apie paskelbtą žiniasklaidos laisvės indeksą ir Lietuvos pozicijos smukimą šešiomis pakopomis žemyn. Juk per pastaruosius ketverius metus žiniasklaidos tema buvo padaryta daug, todėl šis kritimas yra itin apmaudus. Dėtos visos pastangos tobulinant...
Sėkmingo verslo receptas, kaip pasakytų daugelis verslų, kiekvienam yra skirtingas. Vienam veikia vieni dalykai, kitam – kiti. Vis dėlto, yra keletas taisyklių, kurias kiekvienas iš jų taiko. Viena tokių – dėmesys įmonės įvaizdžiui. Įvaizdžio rinkodara, kaip sako 12 metų rinkodaros srityje dirbanti ...
Gediminą Kvietkauską kai kurie atsimena iš neseniai sostinėje nuaidėjusio ūkininkų protesto. Būtent Gediminas tąkart, ėmus kilti susipriešinimui, tapo „vertėju“ tarp ūkininko ir nuo ūkio per šviesmečius nutolusio didmiesčio gyventojo. „East West Agro“ vadovas ir šių metų LOGIN pranešėjas įsitikinęs...
Jei esate ankstyvos stadijos startuolio įkūrėjas ar rinkodaros specialistas, žinote, jog kiekvienas išleistas euras yra svarbus. Būdama CMO, kuri yra įveikusi ne vieną marketinginę audrą, žinau, jog performance marketingas nėra tik strategija, tai – gelbėjimo ratas. Kartu tai ir menas užtikrinti, jo...
Žiniasklaidos planavimo auditas Lietuvos reklamos rinkoje dar tik skinasi kelią, nors didesnėse kitų šalių rinkose, kur kas atidžiau matuojančiose reklamos efektyvumą, audituoti kampanijas yra įprasta praktika. Investicijos į reklamą žiniasklaidoje dažniausiai yra stambiausia rinkodaros biudžeto dal...
Rinkodara yra vienas iš verslų variklių. Vis tik rinkodaros specialistai teigia, kad labai dažnai didžiulės galimybės, tokios kaip elektroninio pašto rinkodara, lieka neišnaudotos. Kaip šią priemonę verslai galėtų panaudoti savo veikloje, ypač – tarptautinėje rinkoje? Apie tai pasakoja įmonės NFQ Em...
Socialiniuose tinkluose jau daugiau nei 60 proc. pasaulio populiacijos, kuriai parduoti su DI nori išmokti daugelis. Negana to, ieškant būdų pasiekti savo auditorijas, Vakarų Europoje keičiasi požiūris į CMO vaidmenį, įgalinant juos dar glaudžiau dirbti su pardavimais, rašoma pranešime žiniasklaidai...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. „BPN Intense” skaitmeninių kampanijų vadybininkas Pijus Misevičius pasakoja apie personalizaciją ir skaitmeninės rinkodaros iššūkius mažose rinkose.
„Full Digital” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Monika Radzevičiūtė kalba apie marketingą socialiniuose tinkluose.
Gydytojai specialistai, finansų sektoriaus atstovai, vadovai rugsėjį gavo didžiausias pajamas tarp populiariausių profesijų, rodo „Sodros“ duomenys. Vienais mažiausių atlyginimų turėjo tenkintis parduotuvių pardavėjai, kurių pajamos per mėnesį smuko.