Regimantas Urbanas

„Full digital“ konferencijoje – nuo žymių influencerių iki marketingo profesionalų

Trečiadienį, spalio 18 d., Vilniuje vyko skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencija „Full digital“. Per konferenciją buvo galima išgirsti...

Arijus Žakas: būtina suprasti, kad marketinge pastaruoju metu keičiasi praktiškai viskas (1)

Arijus Žakas , agentūrų „SOMA agency“ ir „Havas Creative“ vadovas, sako, kad kelerius metus rinka gyveno krizės, kuri taip ir neįvyko, laukimo...

Dirbtinis intelektas ir rinkodaros vadovas: partnerystė ar konkurencija?

Šiandieninės verslo aplinkos dinamika verčia įmones ieškoti naujų būdų optimizuoti savo procesus ir pasiekti konkurencinį pranašumą. Viena iš...

Dovilė Filmanavičiūtė: Lietuvoje trūksta prekių ženklo-chuligano

Informacijos srautas ir informacinis triukšmas vargina vartotojus, jie pavargo nuo visoms auditorijoms skirtos reklamos ir jos nepastebi. Tuo tarpu dauguma...

Nuomonės formuotoja Ieva Mackevičienė: tiek turinio kūrėjai, tiek verslai turi išlikti savimi

Skaitmeninis marketingas itin susijęs su technologine pažanga. O ji per pastaruosius 10 metų padarė didžiulę įtaką mūsų kasdienybei. Verslininkė,...