Per konferenciją savo srities profesionalai dalinsis įžvalgomis, kaip pasiruošti skaitmeninei ateičiai jau 2024-aisiais.

„Ši konferencija – tai tikra šventė visam Lietuvos marketingo pasauliui. Turime išskirtinį formatą, daugybę fantastiškų atsiliepimų, todėl grįžtame diskutuoti apie skaitmeninę ateitį, marketingo tendencijas ir kaip tinkamai pasiruošti artimiausiems iššūkiams“, – sako vienas iš „Full digital“ organizatorių, agentūrų „Havas Creative“ ir „SOMA Agency“ vadovas Arijus Žakas.

Konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams. Renginio metu vystomos temos ryškiausiai palies Lietuvos rinkodaros ir komunikacijos specialistus – nuo vadovų iki vadybininkų, nors neabejojama, kad turinys bus aktualus ir tiems, kurie tiesiogiai su marketingo sprendimais nedirba.
Konferencijos metu bus gilinamasi į skaitmeninį turinį, reklamas ir jų optimizavimą, Google produktus, socialinius tinklus, influencerių marketingą, e-komerciją, sėkmingas lietuviškų kampanijų istorijas.

Matydami susidomėjimą konferencija, jos organizatoriai prognozuoja, kad šiemet dalyvių skaičius bus rekordinis – daugiau kaip 1500 dalyvių.

„Esu tikras, kad didžioji dalis konferencijos dalyvių susirenka į renginį dėl kokybiško, aktualaus, koncentruotai pateikiamo turinio. Todėl išlaikysime jau įprastą konferencijos formatą – vienam pranešimui bus skirta 12 minučių“, – kalba A. Žakas.

Toks pranešimų formatas, anot organizatoriaus, padeda per gana trumpą laiką gauti didelį kiekį naudingos informacijos ir ją panaudoti planuojant kitų metų skaitmeninės komunikacijos veiksmus.

Šiais metais „Full digital“ pranešimus skaitys daugiau kaip 25 pranešėjai. Visą pranešėjų sąrašą organizatoriai planuoja paskelbti dar iki vasaros pabaigos. Jau žinoma, kad savo patirtimi konferencijoje dalinsis „Metų CMO“ Giedrė Vilkė, „Cgates“ marketingo vadovė Dovilė Filmanavičiūtė, verslininkė ir viena ryškiausių Lietuvos influencerių Ieva Mackevičienė, agentūrų „Havas Creative“ ir SOMA vadovas Arijus Žakas, lietuviško startuolio, kibernetinio saugumo bendrovės „Surfshark“ rinkodaros vadovas Regimantas Urbanas, „Deals on wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius, politologas Linas Kojala.

„Full digital“ konferencija įvyks šių metų spalio 18 dieną koncertų salėje „Compensa“.