Linas Šiautkulis

„Growth Marketing“: panacėja, ar dar viena madinga sąvoka?

„Growth Marketing“ – sąvoka, kuriai trumpo ir taiklaus lietuviško vertimo nėra. Jos esmė – tokia rinkodara, kur nuolat eksperimentuojama, bet...

„LiMA Day Kaunas’18“: paskutiniai tradicinio marketingo metai

Ketvirtus metus Kaune vykstanti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) konferencija „LiMA Day Kaunas“ šiemet kviečia nerti į naujausias pasaulines...

Regioninė žiniasklaida – galingas, bet brangus reklamos kanalas (3)

Pakanka vieno reklaminio stendo prie didžiausios miestelio parduotuvės, kad savo žinutę reklamos užsakovai perduotų visiems jo gyventojams. Vietinės...

Paskelbti 10 kandidatų tapti metų rinkodaros vadovais (1)

Po savaitės paaiškės, kas bus paskelbtas stipriausiu šių metų rinkodaros vadovu Lietuvoje. Artėjant konkurso „Metų CMO 2018“ (CMO – Chief...

Interneto rinka ruošiasi pokyčiams: kaip bus vertinamas portalų lankomumas? (6)

Interneto rinka Lietuvoje ruošiasi naujovėms. Interneto rinkos tyrimų bendrovė „ Gemius “, reguliariai skelbianti portalų lankomumo rezultatus,...