Bendrovė „AVAD Baltic“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius – įmonę „BPN Intense“. Už nuoseklų „Apple“ prekių ženklo augimą ir įgaliotųjų „Apple“ pardavėjų ir paslaugų teikėjų tinklo plėtrą atsakinga „AVAD Baltic“ pokyčius sieja su nauju impulsu siekti užsibrėžtų tikslų, rašoma praneš...
Linas Šiautkulis
77 straipsnių
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau dešimtąjį kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’24“. Nuo šiandien marketingo vadovai yra kviečiami dalyvauti ir pildyti paraiškas. Metų stipriausias marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio 18 d. vyksianči...
Prekybos tinklas „Lidl“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius Lietuvoje. Naujaisiais „Lidl Lietuva“ partneriais tapo agentūra „BPN Intense“, kurie bus atsakingi už reklamos žiniasklaidoje strategiją, planavimą ir pirkimą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lapkričio 29 d. LITEXPO parodų ir kongresų centre ir internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama didžiausia marketingo konferencija „LIMA DAY LIETUVA’23: Mutacijos“. Konferencijoje bus kalbama apie marketingo tendencijas ir sprendimus, kuriuos būtina išbandyti 2024 m., apžvel...
Tai, ko iš marketingo vadovo buvo reikalaujama prieš penkerius metus ir dabar – skiriasi kaip diena ir naktis. Tampa vis labiau įprasta, kad marketingo vadovams keliamos strateginės užduotys, iš jų tikimasi daugiau lyderystės, o tuo pačiu – ir daugiau atsakomybės. Apie tai, kaip keičiasi jų darbas, ...
Marketingo vadovas – CMO – yra žmogus dirigentas, kuris stovi už puikaus rinkodaros ansamblio“, – sako Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. Anot jo, šiemet komisija kandidatus į „Metų CMO“ titulą vertino ne tik pagal asmeninį ir komandos indėlį į marketingo e...
Nuo šiol Lietuvos marketingo vadovams ir profesionalams tapo prieinamas tarptautinis Sertifikuoto marketingo profesionalo (SMP) statusas, kuris patvirtina aukštą profesionalo kompetencijos lygį. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra vienintelė akredituota organizacija Lietuvoje, galinti suteikti...
Socialinių tinklų ekspertai: mes gyvename turinio apokalipsės ir neužtikrintumo amžiuje, kuriame ypač sunku prisitaikyti (1)
Jau gegužę ir vėl startuos LOGIN – didžiausia technologijų konferencija Baltijos šalyse. Per septyniolika metų konferencijos organizatoriams pavyko užauginti didžiulę dalyvių bendruomenę, kurie kasmet grįžta su vis kitokiais lūkesčiais. Sugrįžta čia ir pranešėjai, o kai kurie ne vieną ir ne du kartu...
Artėjant žiemai ir siekiant apsisaugoti nuo peršalimo ligų ir virusų, daugelis stengiasi sustiprinti imunitetą. Tad šįryt kartu su Vilniaus universiteto profesoriumi dr. Rimantu Stuku patarsime, kokie produktai ir kokia apskritai mityba šiuo laikotarpiu yra tinkamiausia. Vakar minint Vargstančiųjų d...
Naują kadenciją pradėjusi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo susitikimo metu išsirinko pirmininką. Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN INTENSE“ vadovas Linas Šiautkulis vienbalsiu valdybos narių sprendimų buvo perrinktas organizacijos vadovu. Šalies marketingo...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą. Ją sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys nariai, jie dirbs 2 metus trunkančią kadenciją. Pagrindinės valdybos atsakomybės – asociacijos veiklos strategijos ir programos formavimas, svarbiausių...
Karas Ukrainoje Lietuvos verslus priverčia akylai stebėti bendrą situaciją rinkoje ir svarstyti, kaip adaptuoti marketingo strategiją? Ką daryti su marketingo biudžetu? Kaip marketingo veiksmus planuoti artimiausią mėnesį? Kaip komunikuoti, kad nepakenktum įmonės reputacijai? Ką kalbėti, o kada paty...
Ar yra reali galimybė šiandien smulkiam verslui pasisamdyti rinkodaros profesionalą? Kas užtikrina gilios partnerystės tarp organizacijos ir medijų planavimo agentūros kūrimą? Kaip įmonei gali atsirūgti pažeistos marketingo vadovo ambicijos, atėmus iš jo e. komercijos sritį? Su kokiais iššūkiais sus...
Į Lietuvos lauko reklamos rinką atkeliavo naujas sprendimas, kuris bus aktualus prekių ženklams ir miestams. Klasikinės lauko reklamos auditorija jau seniai buvo išmatuota ir aiški, tačiau besikeičiančios skaitmeninės lauko reklamos auditorija buvo sunkiau apibrėžiama. Pasaulinė lauko reklamos lyder...
Penktadienį, birželio 4 d. vyksiančioje vienintelėje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“ tiek pagaliau gyvai susirinkusi, tiek per ekranus konferenciją stebinti marketingo profesionalų bendruomenė diskutuos apie marketingo vadovo vaidmenį ir reikalingas kompetencijas naujojoje real...
Septintą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘21“ komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Nominantus į „LiMA Metų CMO’21“ titulą paskelbė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis „Verslo žinių“ organizuo...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau septintą kartą organizuoja „Metų CMO” rinkimus, kuriuose bus išrinktas Metų marketingo vadovas. Konkurso nugalėtojas bus paskelbtas gegužės 13 d. vyksiančioje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT’21“.
Su „Paskolų klubo“ prekės ženklu veikianti „NEO Finance“ užbaigė praėjusių metų gruodžio mėnesį pradėtą žiniasklaidos planavimo agentūrų konkursą. Paskutiniame konkurso etape varžėsi trys konkurentai, nugalėtoja tapo žiniasklaidos planavimo agentūra „BPN Lietuva“.
Ką daryti, kai atrodo, jog viskas, kas efektyvu, jau išbandyta?