Linas Šiautkulis

77 straipsnių

Bendrovė „AVAD Baltic“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius – įmonę „BPN Intense“. Už nuoseklų „Apple“ prekių ženklo augimą ir įgaliotųjų „Apple“ pardavėjų ir paslaugų teikėjų tinklo plėtrą atsakinga „AVAD Baltic“ pokyčius sieja su nauju impulsu siekti užsibrėžtų tikslų, rašoma praneš...

Naują kadenciją pradėjusi Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo susitikimo metu išsirinko pirmininką. Žiniasklaidos ir komunikacijos planavimo agentūros „BPN INTENSE“ vadovas Linas Šiautkulis vienbalsiu valdybos narių sprendimų buvo perrinktas organizacijos vadovu. Šalies marketingo...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą. Ją sudaro 7 savanoriškais pagrindais pareigas einantys nariai, jie dirbs 2 metus trunkančią kadenciją. Pagrindinės valdybos atsakomybės – asociacijos veiklos strategijos ir programos formavimas, svarbiausių...

Į Lietuvos lauko reklamos rinką atkeliavo naujas sprendimas, kuris bus aktualus prekių ženklams ir miestams. Klasikinės lauko reklamos auditorija jau seniai buvo išmatuota ir aiški, tačiau besikeičiančios skaitmeninės lauko reklamos auditorija buvo sunkiau apibrėžiama. Pasaulinė lauko reklamos lyder...

Septintą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘21“ komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Nominantus į „LiMA Metų CMO’21“ titulą paskelbė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis „Verslo žinių“ organizuo...