В четверг, 4 января, в литовском Паневежисе впервые в истории состоится матч Евролиги – на арене Kalnapilis встретятся стамбульский Fenerbahce и Maccabi (Тель-Авив), сообщает портал Krepsinis.lt. Напомним, что стамбульскую команду тренирует Шарунас Ясикявичюс.
Kalnapilis
33 straipsnių
Sparčiai auganti nealkoholinio alaus rinka Lietuvoje atspindi besikeičiančius vartotojų poreikius: vis daugiau šalies gyventojų tarp alternatyvų alkoholiui dairosi gėrimų su vaisių sultimis bei vitaminais. Tarp šių alternatyvų – ir nealkoholinio alaus kokteiliai, papildantys vasarą dažniausiai varto...
Vis labiau gėrimų rinkoje įsitvirtinant nealkoholinio alus kategorijai, vartotojai lieka ištikimi pamėgtam ir laiko patikrintam skoniui. Remiantis „AC Nielsen Baltics“ Lietuvos mažmeninės prekybos indekso duomenimis, 2022 m. „Kalnapilio“ nealkoholinis alus šalies gyventojų buvo perkamiausias šviesio...
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
Dauguma gamintojų suka tvarumo link – diegia inovacijas ir tobulina gamybą, kad kuo mažiau suvartotų energijos, išskirtų anglies dvideginio ar kitais būdais sumažintų daromą poveikį aplinkai. Ne išimtis ir alaus gamintojai – Vermonto universiteto duomenimis, vienai statinei alaus pagaminti reikia nu...
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradeda įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.
„Kalnapilio“ nealkoholinio alaus ir menininkų bendradarbiavimas: įspūdingais piešiniais papuoštos miesto ir gastrobarų erdvės (12)
Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinis alus stengiasi parodyti, kad verslas gali būti ne tik socialiai atsakingas, bet ir prisidėti prie meno plėtros. Įmonės iniciatyva pirma išpiešę ne vieną miesto pastatą, šįkart menininkai ėmėsi gastrobarų ir užšifravo ne vieną įdomią idėją.
Aukštus tikslus šių metų sezone keliantis Panevėžio „Lietkabelis“ sulaukė svarbaus pastiprinimo – ilgametė klubo rėmėja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pratęsė bendradarbiavimą su klubu dar vieneriems metams. Šis aludarystės tradicijas puoselėjančios įmonės ir vienos stipriausių krepšinio komandų šalyje be...
Jau daugiau nei kelis dešimtmečius aktyvia visuomenine veikla užsiimanti „Kalnapilio-Tauro grupė“ apdovanota Maltos ordino pagalbos tarnybos (MOPT) teikiamu „Gerųjų darbų angelu“. Tai nėra pirmas, tačiau vienas svarbiausių įmonės gautų tokio tipo apdovanojimų, kuris paskatins dar aktyviau imtis gerų...
„Kalnapilio nealkoholinis“ krepšinio žygis baigėsi įspūdingu Lietuvos rekordu: nugalėtojui – speciali rinktinės dovana (3)
Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus iššūkis „Ištroškusiems pergalių“ baigė savo kelionę po Lietuvą. Tūkstančius dalyvių per visą vasarą sutraukusios akcijos paskutine stotele tapo ilgametes krepšinio tradicijas turintis Panevėžys. Ir tikrai ne veltui – čia užfiksuotas naujas šalies reko...
Ar gali įmesti kamuolį į 12 metrų aukštyje iškeltą lanką? Pasitikrinti jėgas kviečia Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ organizuojamas krepšinio iššūkis (1)
Lietuvos gyventojai įrodinėja, kad esame krepšinio tauta – po šalies miestus ir miestelius keliaujantis Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus iššūkis jau užfiksavo pataikymo į krepšį, pakabintą 6 metrų aukštyje, rekordą, o savo rankos tikslumą metant į kur kas aukščiau nei standartinėje a...
Panevėžyje krovinių laukiantys vilkikų vairuotojai: civilizuotoje šalyje taip elgtis yra neatleistina (50)
Važinėjantieji Taikos alėja ir joje gyvenantieji pagaliau gali lengviau atsikvėpti – avarines situacijas kėlusių vilkikų vilkstinių alaus daryklos pašonėje nebeliko. Į bendrovę „Kalnapilis-Tauro grupė“ pasikrauti prekių atvykstantys vairuotojai dabar eilės laukia jiems išnuomotoje stovėjimo aikštelė...
Aludarystė Lietuvoje turi gilias tradicijas ir, nors pagrindiniai šio gėrimo gamybos principai daugelį metų išliko iš esmės nepakitę, šiuolaikinių inovacijų dėka procesas tapo pažangesnis ir leidžiantis užtikrinti itin aukštą produkto kokybę. Sekmadienį vykusios tarptautinės aludarių dienos proga Ka...
Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio nealkoholinis“ pradeda krepšinio žygį po Lietuvą – iššūkį jau išbandė Lietuvos krepšinio rinktinė (16)
Taikliu šūviu perskrosti krepšinio lanko tinklelį, kybantį keturis kartus aukščiau nei standartinėje aikštelėje – 12 metrų aukštyje. Atlikti tokį sėkmingą metimą ir pasiekti šalies rekordą siūlo Nr. 1 Lietuvoje „Kalnapilio“ nealkoholinio alaus iššūkis „Ištroškusiems pergalių“. Tai bus galima padaryt...
Nr. 1 Nealkoholinis alus Lietuvoje „Kalnapilis“ tapo generaliniu Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėju (31)
Ilgametę krepšinio rėmimo istoriją turinčios „Kalnapilio-Tauro grupės“ veikla jau daugybę metų yra neatsiejama nuo šio pagrindinio šalies sporto. Tęsdama partnerystės tradicijas, alaus darykla prieš pat artėjantį Tokijo olimpinių žaidinių atrankos turnyrą sutiko prisijungti prie krepšinio aistruolių...
„Kalnapilio“ aludarė apie populiarėjančius nealkoholinius kokteilius: kaip kuriami nauji skoniai? (30)
Parduotuvių lentynose įvairių gėrimų pasirinkimas kiekvienais metais vis didėja, tačiau ne visiems produktams pavyksta užsitarnauti vartotojų prielankumą. Prekybininkai pastebi, kad pastaraisiais metais Lietuvoje itin išaugo nealkoholinio alaus ir nealkoholinių alaus kokteilių populiarumas, tačiau š...
„Kalnapilio“ nealkoholinis alus – populiariausias Lietuvoje. Tokią išvadą pateikia tarptautinė rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“, įvertinusi šio produkto pardavimus per visus praėjusius metus. Duomenys rodo, jog „Kalnapilio“ nealkoholinis alus savo segmente buvo dažniausiai pasirenkamas žmonių. Tokį ...
Augantys „Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai vietinėje rinkoje, bendrovės gaminamo nealkoholinio alaus populiarumas, eksporto augimas ir rinkai pristatytas naujas prekės ženklas – visa tai lėmė, kad „Kalnapilio-Tauro grupės“ parduotos produkcijos kiekis pernai išaugo 3 proc. ir pasiekė 141,2 mln. l...
Danijos „Royal Unibrew“ valdoma Lietuvos alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ praėjusiais metais gavo 66,8 mln. eurų pajamų – 1 proc. daugiau nei 2019 metais, kai jos buvo 66,06 mln. eurų.
Dėl vakcinos verslas pasiruošęs bet kam: kol kas leidžia dešimtis tūkstančių eurų darbuotojams testuoti (124)
Privačiam verslui prisijungus prie vakcinacijos proceso šis įgautų didesnį pagreitį. Deja, kol kas komercinė vakcinos prekyba nevyksta ir verslas gali tik laukti, kol vakcinas gaminančios įmonės pirmiausia aprūpins valstybes, o tada spės pagaminti pakankamai panacėjos nuo įprastą gyvenimą ir ekonomi...