Kalnapilio-Tauro grupė

„PepsiCo“ gėrimų pardavimai Lietuvoje pernai augo 40 proc. (24)

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje...

„INK agency“ apyvarta pernai perkopė 1 mln. ribą (2)

Integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, paskelbusi savo finansinius rezultatus, džiaugiasi sparčiu augimu. Bendra agentūros apyvarta per...

Pietų Brazilijoje apsilankiusį lietuvį stebino vokiečių palikimas ir tvarka (5)

Brazilijos alaus festivalis (port. Festival Brasileiro da Cerveja) yra vienas didžiausių alaus renginių pasaulyje. Keturias dienas trunkanti alaus...

Navickas: taikos susitarimą su verslu dėl atliekų dar vertina teisininkai (7)

Aplinkos ministras Kęstutis Navickas sako, kad antradienį pasiektas susitarimas su gamintojais ir importuotojais dėl nesutvarkytų metalo ir plastiko...

Feisbuke – pasiruošimo reklamos žiemai ženklai (3)

„Kalnapilis“ savo feisbuko profilį pervadino „Kalnapilis nealkoholinis“. „Tauro alus“ tapo „Tauro gira“. Kaip savo feisbuko profilyje...

1 2 3 4 5 6 7