Praėjusiais metais „PepsiCo“ gėrimų Lietuvoje buvo parduotas rekordinis kiekis, siekiantis beveik 12 mln. litrų. Be legendinio „Pepsi“ prekės ženklo, „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba ir su kitais „PepsiCo“ produktais - gaiviaisiais gėrimais „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“.

„Nielsen“ duomenimis, 2017 metais visų keturių „PepsiCo“ prekės ženklų gėrimai pagal pardavimo kiekį Lietuvoje užėmė 10,9 proc. rinkos. „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, ir toliau stebimos teigiamos pardavimų augimo tendencijos.

„Viena iš pagrindinių užduočių, kurią kartu su „PepsiCo“ išsikėlėme bendradarbiavimo pradžioje - ženklus pozicijų stiprinimas visose trijose Baltijos šalyse. Stiprus partnerių pasitikėjimas „Kalnapilio-Tauro grupe“, tinkamai sudėliota pardavimo strategija per gana trumpą laiką padėjo pasiekti itin aukštų rezultatų“, - sako „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

Be tarptautinių prekės ženklų plėtros, „Kalnapilio-Tauro grupė“ vysto ir grupei priklausančius vietinius prekės ženklus. Didžiausią lojalių vartotojų būrį turi jau daugiau nei dvidešimt metų rinkoje esantis sulčių prekės ženklas „Cido“. Natūralumas be jokių priedų ir reguliari skonių plėtra užtikrino lyderio poziciją aukščiausios kokybės šimtaprocentinių sulčių segmente kelerius metus iš eilės.

„Nielsen“ duomenimis, pernai „Cido“ rinkos dalis Lietuvoje 100 proc. sulčių segmente pasiekė 23,9 proc., vertinant pardavimus litrais. Šių metų pirmąjį ketvirtį, „Kalnapilio-Tauro grupės“ duomenimis, „Cido“ pardavimai padidėjo 11 proc.

„Aktyviai dirbame ne tik alaus rinkoje, kurioje esame vieni iš lyderių. Sėkmingai vykdoma plėtra sulčių, vaisvandenių ir vandens kategorijose taip pat yra labai svarbi bendrovės veiklos sritis, generuojanti ženklią pajamų dalį. Dėl šįmet įsigaliojusių alkoholio pardavimų ribojimų „Kalnapilio-Tauro“ grupė, amortizuodama praradimus, nealkoholinių gėrimų pardavimų auginimui skirs daugiau dėmesio nei anksčiau“, - sako M. Kirstukas.

Pasak jo, bendrovė mato dideles galimybes augti vandens rinkoje su prekės ženklu „Norte“. M. Kirstuko teigimu, „Norte“ pardavimai per pirmus tris šių metų mėnesius augo daugiau nei trečdaliu (36 proc.). „Reaguodami į vartotojų poreikius, plėsime asortimentą, pakuotes ir ieškosime naujų pardavimo kanalų“, - sako M. Kirstukas.

„Kalnapilio-Tauro“ grupė - viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, o nuo 2015 m. - ir vienai didžiausių gėrimų bendrovių pasaulyje „PepsiCo“ bei jos prekės ženklams „Pepsi”, „Mirinda”, „7Up” ir „Mountain Dew”. Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)