„John Lewis“

Verslas Plius

Britanijoje – kova dėl viduriniosios klasės: matomi ryškūs pokyčiai

Ilgus dešimtmečius Didžiojoje Britanijoje „John Lewis Partnership“ bendrovė buvo įvardijama kaip britų mažmeninės prekybos ašis,...

M360 Premium

Šių metų kalėdinės reklamos nuvylė: anksčiau šio žanro nebuvo, o dabar mato ateinant jo pabaigą (1)

Ar gali būti, kad kalėdinės reklamos, ilgą laiką buvusios svarbia prekės ženklų įvaizdžio dalimi ir neoficialiomis reklamos kūrėjų išradingumo...

Verslas Plius

Jungtinės Karalystės gyventojai dėl išaugusių energijos kainų ieško sprendimų: prekių lentynos lieka tuščios

Charlie Pears neturi skalbinių džiovinimo mašinos. Praėjusią žiemą, kai jai ir jos partneriui Joe prireikdavo išdžiovinti skalbinius, jie tiesiog...

M360 Premium

Grinčas Kalėdų nepavogs: Lietuvos gyventojai ruošiasi švęsti labiau nei pernai ir dovanoms išleisti daugiau

Ruošimasis didžiosioms metų šventėms įsibėgėja. Kaip rodo KOG instituto atliktas tyrimas, 45 proc. planuojančių pirkti dovanas, planavo tai daryti...

M360 Premium

Prekybos tinklai kalėdinėms reklamoms šiais metais nesitaško: vieni ieško taupesnių sprendimų, kiti – atsisako visai

Kalėdinės reklamos – labai specifinis žanras, ne tik atskleidžiantis kūrybiškumą, bet ir matuojantis visuomenės temperatūrą, atliepiantis...