• Delfi
  • Horoskopai
  • Kalendorius
  • Paieška
  • Pranešti naujieną
  • LT
  • EN
  • RU
  • Kontaktai
  • Reklama
Delfi M360 Delfi M360
  • Naujausios
  • Eksperto žvilgsnis
  • Reklama
  • Medijos
  • Video
  • Prenumeruoti
  • Profilis Prenumeratos Sutikimai Išsaugoti Pranešimai Atsijungti
  • M360
  • Naujausios

Prekybos tinklai kalėdinėms reklamoms šiais metais nesitaško: vieni ieško taupesnių sprendimų, kiti – atsisako visai

 
  • D+ nariams
  • Prenumeruoti   
Dovilė Jablonskaitė
M360
Kalėdinės reklamos
Kalėdinės reklamos
FOTO: DELFI

Kalėdinės reklamos – labai specifinis žanras, ne tik atskleidžiantis kūrybiškumą, bet ir matuojantis visuomenės temperatūrą, atliepiantis ekonominės situacijos realijas. Panašu, kad taupymo režimą šiemet jungia ne tik prekybos tinklų klientai – neišlaidauja ir patys tinklai. Pernai daug investavę į kalėdinius vaizdo filmukus šiemet prekybininkai kitaip sukasi iš padėties.

Šaltinis
Temos
M360
  • Kalėdos
  • Maxima
  • „John Lewis“
  • Justė Arlauskaitė-Jazzu
  • Kalėdinės reklamos
  • Vaida Budrienė
  • „Rimi“
  • „Rimi Lietuva“
  • „Rimi Baltic“
  • „Lidl“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją
Delfi
Dalintis
Nuomonės
  • Reklama
  • Kontaktai
  • Prenumerata
  • Naudojimosi taisyklės
  • Karjera
  • Privatumo politika
  • © 2023 UAB DELFI
  • info@delfi.lt