Th. Weberis BBC pasakojo, kad „Mercedes“ buvo paliekanti F-1 tuo pat metu, kai 2009 metais „BMW“ ir „Toyota“ nutraukė savo dalyvavimą F-1.

„Mes turėjome tokią diskusiją. Keletą kartų yra tekę aptarti šį reikalą su stebėtojų taryba. Visada būdavo sunku paaiškinti, kodėl naudojami savaiminio užsiliepsnojimo vidaus degimo varikliai.

Dabar, pasikeitus taisyklėms, yra žymiai lengviau įtikinti stebėtojų tarybą, kad darome būtent tai, ką ir reikėtų daryti – kiek įmanoma mažiname variklio dydį ir svorį, naudojame tiesioginį įpurškimą, efektyviau naudojame kurą. Taip pat diegiame naujausias technologijas ir turime hibridinį variklį“.

„Pagrindinis ateities tikslas yra kuro naudojimo ekonomija ir efektyvumas. Po taisyklių pakeitimo F-1 būtent tai ir tapo pagrindine technologijų vystymo kryptimi.

„Red Bull“ bei „Ferrari“ siekius keisti taisykles Th. Weberis pavadino kvailomis diskusijomis. Vokietis kritiškai atsiliepė ir apie nusiskundimus variklių skleidžiamu garsu.

„Mes galime pademonstruoti, kad garsas vis dar jaudinantis, nors šiek tiek ir tylesnis. Žinoma, galime patikrinti, ar įmanoma garsą kiek padidinti. Tačiau šiuo metu visi automobiliai gatvėse mažėja ir pradeda naudoti turbinas, netgi „Porsche“ skleidžiamas garsas dabar yra panašus. Taigi, žmonės pripras, tai paprasta“.