R. Pivoriūnaitei M. Lukšienės premiją paskyrė komisija. Antradienį jai švietimo ir mokslo ministras Gintaras Steponavičius įteikė diplomą. Mokytojai taip pat atiteks 15 600 Lt premija.

„Mokytojo darbas nebuvo atsitiktinumas, aš to norėjau, man patinka, niekada to nesigailėjau“, – po apdovanojimo ceremonijos DELFI sakė R. Pivoriūnaitė, profesinėje mokykloje dirbanti jau penktus metus.

Mokytoja teigia nesutinkanti, kad Lietuvoje profesinių mokyklų įvaizdis nėra geras.

„Aš galiu didžiuotis, kad dirbu gimnazijos skyriuje, įsteigtame profesinėje mokykloje. Požiūrį formuojame mes patys – aš tikrai nemanau, kad požiūris į profesines mokyklas skeptiškas, neigiamas. Svarbiausias požiūris yra tų, kurie su mokykla susiję. Tiek mokinių, tiek jų mokytojų, tiek administracijos ar ministerijos požiūris į profesinį mokymą tikrai pozityvius, geras ir daug žadantis ateityje“, – tvirtina ji.

R. Pivoriūnaitė primena, kad profesinėje gavus žemišką specialybę, galima stoti į aukštąją mokyklą. Pasak jos, lyginant su kitomis gimnazijomis, profesinių mokyklų auklėtinių brandos egzaminų rezultatai galbūt yra žemesni. Tačiau, sako mokytoja, pagal egzaminų rezultatus negalima vertinti žmogaus asmenybės.

Mokytojos manymu, jai pasisekė, kad moko anglų kalbos: ši kalba šiandien populiari, mokiniai turi didesnę motyvaciją jos mokytis.

„Nesu linkusi rašyti dvejetų, retai juos rašau, be to, visada yra galimybė taisytis. O už namų darbų nepadarymą visai negali rašyti dvejeto – negali vertinti už tai, ko jis nepadarė. Vertinti už nepadarymą beprasmiška. Manau, mokytojas turi rasti, už ką parašyti teigiamą pažymį“, – kalbėjo M. Lukšienės premijos laureatė.

Antrais darbo metais tapo klasės auklėtoja

R. Pivoriūnaitė dalyvauja ir rengia įvairius renginius, priklauso mokyklos vaiko gerovės komisijai, veda atviras ir integruotas pamokas. Šiuo metu R. Pivoriūnaitė kartu su profesijos mokytoju rengia integruotų profesinio mokymo-anglų kalbos pamokų ciklą.
Jau antraisiais darbo metais ji buvo paskirta klasės auklėtoja. R. Pivoriūnaitė aktyviai dalyvauja mokyklos vykdomuose ES projektuose.

Šiemet pavasarį Slovakijoje įvykusiame tarptautiniame automechanikų konkurse jos mokiniai užėmė antrąją ir trečiąją vietas, papildomų balų pridėjo geras jų anglų kalbos mokėjimas. Mokytoja rengia mokinių ir mokytojų, išvykstančių stažuotis į kitas šalis, kalbinio parengimo programą ir teminius planus. R. Pivoriūnaitė ir toliau gilinasi į mokslus – Mykolo Romerio universitete studijuoja pagal švietimo įstaigų administravimo magistro programą.

Švietimo ir mokslo ministerija 2010 m. įsteigė Meilės Lukšienės premiją pedagogams už demokratiškumo, bendruomeniškumo, pilietiškumo, tautiškumo, humanizmo ir kūrybiškumo idėjų įgyvendinimą ir sklaidą.

Premija siekiama įprasminti švietimo reformos pradininkės habilituotos daktarės M. Lukšienės atminimą ir skatinti jaunus pedagogus aktyviai įsitraukti į švietimo plėtotės darbus. Į premiją gali pretenduoti asmenys ne vyresni nei 35 metų.

Kandidatūras premijai teikė patys asmenys, švietimo įstaigų vadovai, švietimo įstaigų savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos, mokytojai, mokiniai, tėvai ir jų organizacijos, nevyriausybinės organizacijos, švietimo asociacijos.