Duonoje yra komponentų, kurie gali turėti neigiamo poveikio savijautai ir sveikatai, rašo delfi.ee.

Štai pagrindiniai iš tokių ingredientų:

- glitimas,
- cukrus,
- aromatai, skonio priedai,
- konservantai,
- fitatai,
- glifosatas.

Tad kokį poveikį pajusite, nevalgydami duonos?

„Vos nustosite valgyti duoną, jūsų organizmas atitinkamai reaguos“, – teigia gydytoja dietologė Sophia Hill.

7 pokyčiai organizme, atsisakius duonos:

* Dings reakcija į glitimą. Daug žmonių turi alergiją ar glitimo netoleravimą. Kai valgote duoną, virškinamasis traktas dirginamas, vyksta uždegiminiai procesai, kaupiasi dujos. tad šie nemalonūs pojūčiai pamažu atsitrauks.

* Bus panaikintas cinko, geležies ar kalcio deficitas. Organizme vėl atsiranda daugiau cinko, geležies ir kalcio, nes nebetrukdomas šių komponentų įsisavinimas. Nebelieka ir minėtų elementų trūkumo sukeltų simptomų.

* Nebelieka vadinamojo smegenų rūko. Rečiau skaudės galvą, išnyks vadinamasis smegenų rūkas (kai sunku aiškiai mąstyti), pagerės atmintis.

* Pagerės nuotaika. Nuotaika pagerės, apmažės nerimo, nebus depresyvių nuotaikų, neliks dirglumo. Taip yra todėl, kad laimės hormonas serotoninas gaminasi žarnyne. Kai žarnynas yra sveikas, puikiai funkcionuoja, daugiau gaminasi serotonino.

* Mažiau uždegiminių procesų, skausmo. Kūne sumažės uždegiminių procesų, kas labai aktualu, jei jūs sergate autoimuninėmis ligomis, jaučiate raumenų skausmą, jei jums – artritas, osteoartritas.

* Sumažėja blogojo cholesterolio. Pagerės blogojo cholesterolio rodikliai, sąnariuose sumažės oksidacija.

* Daugiau vitaminų. Organizme padaugės vitamino E ir B grupės vitaminų. Ypač paminėtinas B1 vitaminas, jo trūkumą rodo psichologiniai simptomai – dirglumas, baimė (iki panikos priepuolių), polinkis į depresyvias nuotaikas.

„Jei nevalgysite duonos bent porą savaičių, pajusite daug pozityvių pokyčių“, – reziumuoja specialistė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt