Kanados „McDonald's“ padalinio rinkodaros vadovė Hoppe Bagozzi, atsakydama į visuomenės susirūpinimą, kodėl restorano maistas vienaip atrodo reklamose ir visai kitaip realybėje, kviečia į trumpą ekskursiją.

Vaizdo siužete moteris pirma pasiūlo žiūrovams užsukti į vieną iš tinklo restoranų ir užsisako mėsainį su vištiena.

„Atrodo gražiai. Pažvelgkite į šį gražuolį“, - emocionaliai išvyniojusi mėsainį pareiškia H. Bagozzi, aprodydama kaip šis produktas atrodo realybėje. Vėliau moteris pasiūlo užsukti į fotostudiją ir susipažinti, kaip vyksta produkcijos pateikimas reklamose.Vaizdo siužete galima pamatyti, kad mėsainiai yra ruošiami pačioje fotostudijoje, kuriuos vėliau maisto dizaineriai parengia fotosesijoms. Nuotraukos specialiai patobulinamos kompiuteriu, dirbtinai išryškinami visi mėsainio ingredientai, nes perkant tokį restorane, šie būna pasislėpę po bandele.

Rezultatas - tobulos išvaizdos mėsainis.