2021.01.05 20:40
Seksualiausia XXI amžiaus profesija: šių specialistų geidžia sėkmingiausios kompanijos
(7)www.DELFI.lt
FOTO:
Kai 2006 metų birželį Jonathanas Goldmanas atvyko dėl darbo verslo ryšių svetainėje „LinkedIn“, ši vieta vis dar priminė startuolį. Įmonė turėjo vos 8 mln. paskyrų, bet šis skaičius greitai augo, nes esami nariai kvietė draugus ir kolegas prisijungti. Tačiau vartotojai ne taip sparčiai, kaip buvo tikimasi, mezgė ryšius su jau esamais nariais. Buvo akivaizdu, kad socialinėje plotmėje kažko trūko. Kaip išsireiškė vienas „LinkedIn“ vadybininkas, padėtis buvo tokia, „lyg būtum atėjęs į priėmimą po konferencijos ir pamatęs, kad nepažįsti nė vieno žmogaus. Stovėtum kampe gurkšnodamas savo gėrimą, o paskui anksti išvyktum namo.“