Bet jau kurį laiką Lietuvoje dalis įmonių šį posakį būtent ir supranta tiesiogiai: rengia savo įmonių vakarėlius „Žalgirio“ ar „Siemens“ arenose, kviečiasi garsiausias muzikos scenos žvaigždes, o vaizdo efektai pranoksta magijos šou. Trumpiau tariant, Lietuvos įmonės daro tai, ko JAV bendrovės niekada negalėtų sau leisti. Bet ar tokie renginiai atsiperka?

„Paskutiniu metu, kai ekonominė situacija stabiliai išlieka gera, Lietuvos įmonės yra linkusios eksperimentuoti su renginiais savo darbuotojams. Ir sakydamas eksperimentuoti aš turiu omenyje milžiniškus renginius, kurių dalyvių skaičius matuojamas šimtais, atrakcijų ir pramogų maždaug tiek, kiek muzikos festivaliuose, o vienintelėmis vietomis tokiems renginiams tampa nebent didžiausios Lietuvos arenos.

Tarp pastarųjų tokių renginių darbuotojams galiu paminėti „Bitę“, kuri „Siemens“ arenoje surengė metų šventę darbuotojams, į kurią susirinko beveik 700 pačių darbuotojų ir kurioje sukosi apie 300 šventės organizatorių“, – pranešime žiniasklaidai sako Linas Zareckas, daugiau nei 13 metų su savo agentūra „MadeMyDay“ organizuojantis Lietuvos bendrovių keliones ir renginius užsienyje.

Renginys darbuotojams – geriausias metas pristatyti naujienas

Kaip teigia L. Zareckas, tokie masiniai renginiai savo darbuotojams paprastai susideda iš trijų pagrindinių dalių: oficialiosios, kurios metu pristatomos naujienos, aptariami rezultatai, darbuotojų pagerbimo arba apdovanojimų ir, žinoma, pramoginės ar koncertinės. L. Zarecko teigimu, tokie renginiai yra puikus metas pristatyti darbuotojams įmonės naujienas ar rimtus skaičius – visi gerai nusiteikę, todėl būna dėmesingesni. Jam pritaria ir Eglė Staniulionė, „Bitės“ Žmonių ambasados vadovė.

„Milžiniško metinio renginio darbuotojams su GALA vakariene formatą pasirinkome todėl, kad jis labiausiai atitiko mūsų kultūrą ir vertybes. Šių metų pradžioje pristatėme naująjį bendrovės pozicionavimą, o po to sekė pirmieji mūsų darbuotojų apdovanojimai, kuriuos nominavo patys kolegos. Norėjome svarbias naujienas bei apdovanojimus labiau įprasminti ir visų metų darbo vertomis pramogomis, nes tuomet kolegos būna atidesni bei labiau įsiklausę oficialiosios dalies metu. Šiam tikslui pasiekti pasitelkėme sunkiąją artileriją – metinį renginį vainikavo įspūdingas atlikėjų Egidijaus Dragūno ir Marijono Mikutavičiaus koncertai“, – sako E. Staniulionė.

Tačiau metinis renginys darbuotojams, kaip teigia E. Staniulionė, ne vienintelis: kiekvienais metais festivalyje „Granatos Live“ įmonės darbuotojai turi atskirą nuosavą zoną.

Milžiniški renginiai – retenybė pasaulyje

Nors Lietuvos įmonės ir ryžtasi eksperimentams su dideliais, masiniais renginiais darbuotojams, pasaulio praktikoje, kaip pastebi L. Zareckas, tai – retenybė. Todėl darbuotojai tikrai gali pasijausti ypatingais.

„Kadangi tenka nemažai keliauti po JAV, kitus žemynus, tenka pastebėti, kad renginių darbuotojams mados gerokai skiriasi. Jeigu Europoje dar galime sutikti kažką panašaus į Lietuvos įmonių renginius darbuotojams, kuriuos kartais sunku atskirti nuo festivalių, tai JAV to nėra visai. Vien dėl to, kad labai skiriasi mastai. Pavyzdžiui, jei Lietuvos stambiųjų įmonių darbuotojų skaičius kartais siekia tūkstantį ir juos lengvai galima sutalpinti kurioje nors šalies arenoje, JAV įmonės turi ir apie 7 tūkst. darbuotojų, kuriems reikėtų išsinuomoti visą stadioną. Todėl JAV bendrovės nedaro tokių pramoginių metinių renginių savo darbuotojams, o labiau apsiriboja mažesniais, į biurą sutelpančiais dalykais, pavyzdžiui – ledų šventė ar pan.“ – išskiria L. Zareckas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)