Pusšimtis automobilių, reklaminis stendas ir vaizdo įrašas: „Pija, pasilik!“

„Pija, greičiausiai bus keista ir netikėta skaityti šią žinutę, o galbūt dar netikėčiau sulaukti šios žinutės nuotraukų iš Tavo draugų, kurie naudojasi „CityBee“. Tikime, kad dar yra šansas, jog persigalvosi ir pasiliksi „CityBee“, todėl su komanda nusprendėme imtis CityBee’iškų priemonių ir sukūrėme reklaminę kampaniją Tau! Juk žinai, kad nė viena kita komanda nebus tokia crazy ir nė su vienu kitu prekių ženklu Lietuvoje neturėsi tiek laisvės ir erdvės kūrybai bei galimybių įnešti mobilumo revoliucijos į tarptautines rinkas!“ – tokia žinutė pasirodė įmonės feisbuko puslapyje.

Taip pat pirmadienio ankstų rytą Vilniuje, Kalvarijų g., išdygo didžiulis reklaminis stendas su raginimu Pijai pasilikti. Šūkiu „Pija, pasilik!“ padabinta ir bent pusšimtis „CityBee“ automobilių.

Maža to, buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti įmonės gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos žinomos asmenybės. Tarp jų – Andrius Užkalnis, atlikėja Monika Linkytė, muzikantas Niko Barisas, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas, Edvinas Navickas ir kt.

„CityBee“ vadovas Lukas Yla DELFI patikslino, kad įmonės darbuotoja Pija Ona Indriūnaitė atsakinga už „CityBee“ rinkodarą Lietuvos rinkoje. Anot jo, sukurti tokią išskirtinę reklaminę kampaniją paskatino kelios priežastys.

„Labai tikime Pija kaip rinkodaros profesionale bei mūsų komandos nare ir manome, kad ji turi labai daug potencialo. Visada norisi išlaikyti tokius žmones savo komandoje. Kitas dalykas – žinome, kad Pijai šis sprendimas buvo itin sudėtingas, kad ji daug svarstė ir tikrai nenorėjo palikti „CityBee“. Trečias dalykas – mūsų DNR – visada stengiamės būti kitokie, išsišokėliai. Stengiamės palaikyti komunikaciją ne tik pritraukdami klientus ir skatindami juos keliauti alternatyviu būdu, bet ir bandydami pritraukti naujus darbuotojus ir kartu juos išlaikyti“, – sako L. Yla.

Kaip jis teigia, išėjo šmaikštus paradoksas: „Pija buvo mūsų rinkodaros vadovė. Tada pagalvojom: juk galime padaryti paradoksaliai ir paleisti reklaminę kampaniją pačiai Pijai.“

Bene vienintelė pasaulyje sukūrė kampaniją savo darbuotojai

Ši idėja L. Ylai, kuris prieš tapdamas įmonės vadovu trejus metus dirbo jos rinkodaros vadovu, kilo praeitą ketvirtadienį. Komanda pasiskirstė užduotimis, o sekmadienio vakarą fotografavo ir filmavo, iš vietinių influencerių sulaukė vaizdo įrašo, kuris buvo sumontuotas per naktį. Jis pridūrė, kad pasaulyje daugiau tokių pavyzdžių, kai įmonė sukuria reklaminę kampaniją savo darbuotojui, nėra.

„Kiek ieškojau, neradau jokios įmonės pasaulyje, kuri padarytų reklaminį stendą savo darbuotojui ir paleistų tokią reklaminę kampaniją, skatinančią darbuotoją pasilikti. Manau, kad labai dažnai įmonės Lietuvoje ir pasaulyje nenori parodyti, kad koks nors darbuotojas gali būti itin svarbus, bando jį privačiai kalbinti ir siūlyti įvairias pozicijas ir didesnį atlyginimą.

Žengti tokį nestandartinį žingsnį ir visai rinkai sakyti „neišeik, nes tu mums esi reikalinga“ išdrįstų nedaugelis. Labai dažnai manoma, kad negalima iškelti vieno darbuotojo, nes jis neva yra svarbesnis už visą organizaciją. Galbūt dėl to niekur daugiau tokių dalykų ir nevyksta.“

Tiesa, nors tokių pavyzdžių iš tikrųjų nepavyko rasti, tačiau DELFI anksčiau rašė apie originalius būdus ieškotis darbo. Vienas jų primena Pijos atvejį. Britas Adamas Pacitti, išsiuntęs 250 gyvenimo aprašymų, suprato: norint įsidarbinti žiniasklaidos srityje, reikia išsiskirti originalumu. Taigi jis nusipirko vietą skelbimų stende ir pradėjo kampaniją „Samdykite Adamą“. Po tokio skelbimo ir įkurto tinklalapio vaikinas sulaukė 60 kvietimų į darbo pokalbius ir galiausiai gavo darbą.

Pasiūlymą svarsto iš naujo

Anot L. Ylos, pati Pija pirmadienį vėlavo į darbą, o jos kambario draugė pranešė, kad šįryt pabudo nuo Pijos spiegimo. Tą esą išgirdo ir kaimynų šuo, nes pradėjo loti. Kaip toliau jis pasakoja, draugė taip pat pridūrė, kad Pija šiandien tikrai vėluos į darbą, nes ji vaikšto po butą pirmyn atgal, nežinodama, kas įvyko ir ką daryti.

„Emociškai savo tikslą pasiekėme, dėl atsakymo nenorime spausti, suprantame šį šoką“, – sako „CityBee“ vadovas ir patikina, kad kol kas nežino, ar atsirado kitų kandidatų į šią poziciją, mat nespėjo peržiūrėti socialinių tinklų.

Pija „CityBee“ dirba jau beveik pusantrų metų. Prisijungti prie komandos ją pakvietė įmonės vadovas L. Yla. Prieš tai ji dirbo „Modus Group“, kuriai priklauso „CityBee“, komunikacijos skyriuje. DELFI susisiekus su pačia Pija, jauna moteris pripažino, kad šio ryto staigmena privertė ją dar kartą iš naujo pergalvoti savo sprendimą.

Pija Ona Indriūnaitė

„Sprendimą priimsiu artimiausiu metu. Nepriklausomai nuo to, ką nuspręsiu, šią kolegų staigmeną prisiminsiu visą gyvenimą. Paprastai aš esu atsakinga už „CityBee“ rinkodaros kampanijų organizavimą, todėl ši komandos iniciatyva man buvo didelis siurprizas. Nors turbūt man pačiai labiausiai įsimins ne pati kampanija, o kolegų šypsenos ir reakcijos ryte man atėjus į darbą. „CityBee“ komanda tikrai išskirtinė – ši iniciatyva yra puikus to įrodymas“, – įsitikinusi pašnekovė.

„Vakar vakare viena mano pažįstama atsiuntė „CityBee“ automobilio, stovinčio Vokiečių g., nuotrauką. Jis tuo metu jau buvo pažymėtas kampanijos šūkiu. Užklausiau kolegų, kas čia per siurprizas, tačiau atsakymų nesulaukiau. Šiandien ryte telefonas pradėjo „lūžti“ nuo pranešimų: draugų ir pažįstamų žinutės, pažymėjimai įrašuose. Tai labai CityBee’iškas siurprizas: drąsus, ryškus, nuoširdus. Kolegos puikiai žinojo, kad man tai suteiks teigiamų emocijų“, – sako ji.

Ji patvirtino gavusi pasiūlymą iš JAV informacinių technologijų giganto „Google“ padalinio Lietuvoje „Google Lithuania“ ir esą būtų kvaila jo nesvarstyti.

„Galimybė įgauti darbo patirties vienoje iš didžiausių pasaulyje įmonių yra išties išskirtinė ir labai patraukli“, – tikina pašnekovė.


Geriausi CV – skrandyje

Kaip sako vadovas, įmonė – itin kūrybinga ir visada ieško nestandartinių sprendimų. Pavyzdžiui, praėjusių metų pabaigoje „CityBee“, plėsdama savo programuotojų skyrių, sukūrė kampaniją IT specialistams.

„Vežiojau programuotojams spurgas su anonimine žinute – skatinimu įsijungti savo „LinkedIną“ 16 val. ir gauti žinutę nuo manęs“, – pasakoja L. Yla.

Tiesa, pats „CityBee“ vadovas savo kailiu išbandė originalų būdą ieškotis darbo. DELFI publikuotame interviu jis pasakoja, kad dėl savo svajonės dirbti JAV Silicio slėnyje jis sugalvojo padaryti rinkodaros kampaniją sau pačiam. „Galvojau apie tai, kad jei mano CV atsiduria šiukšlių dėžėje, aš turiu rasti būdą, kad jis atsidurtų ant reikiamo žmogaus stalo“, – sakė jis.

Lukas Yla

Savo gyvenimo aprašymą jis įdėjo į spurgų dėžutę ir, apsimetęs kurjeriu, išnešiojo norimiems darbdaviams. Atsidarę spurgų dėžutę jie rasdavo jo prisipažinimą, kad jis visai ne kurjeris, o norintis pas juos dirbti žmogus, su kuriuo jie gali susisiekti per „LinkedIn“ paskyrą. Po tokio originalaus pristatymo ir realaus įrodymo, kad tikrai yra kūrybingas ir moka rasti būdų pasiekti savo tikslą, jis sulaukė keleto darbo pasiūlymų. Su vienu iš darbdavių jau buvo ir sutaręs, bet negavęs darbo vizos grįžo į Lietuvą, kur tapo „CityBee“ vadovu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (458)