Dar 2009 m. Vokietijos kanclerė Angela Merkel įvardijo ambicingą tikslą: iki 2020 m. šalies keliuose turi važinėti milijonas elektromobilių.

Tačiau Duisburgo-Esseno universiteto „CAR Center for Automotive Research” eksperto Ferdinando Dudenhoefferio teigimu, šis planas yra visiškai nerealus.
„A. Merkel galėjo pasakyti, kad iki 2020 m. mėnulyje turėsime 100 000 automobilių“, – ironizavo jis.

CAR duomenimis, šiuo metu Vokietijoje važinėja apie 17 tūkst. ekektra varomų automobilių.

Nordėdama paskatinti elektromobilių pardavimus, Vokietijos vyriausybė praėjusią savaitę nusprendė, kad tokio tipo mašinos galės važinėti autobusams skirtomis juostomis, jų savininkams nereikės mokėti už stovėjimą, o vietos netoli įkrovimo stotelių bus rezervuotos specialiai elektromobiliams.

Vis dėlto ekspertai įsitikinę, kad tai mažai ką pakeis. Viena iš priežasčių, kodėl vokiečiai neperka elektromobilių, yra tai, kad šioje rinkoje dominuoja užsienio gamintojai, tačiau patys vokiečiai nenori pirkti „Renault“ ar „Tesla“ vietoj „Mercedes“.

Šiuo metu Vokietijoje yra apie 4,4 tūkst. elektros įkrovimo stotelių. Palyginimui, Prancūzija šiemet tikisi stotelių tinklą išplėsti iki 10 tūkst.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)