Įvairių kompanijų inžinieriai sako, kad griežtesni taršos reikalavimai ir didelės išlaidos naujos kartos technologijoms turėtų stipriai pabranginti dyzelinius variklius. Be to, ekspertų teigimu, benzininių automobilių ekonomiškumas bus pastebimai pagerintas ir yra didelė tikimybė, kad dyzelino kaina dar labiau išaugs.
„Ford of Europe“ plėtros vadovas Joe Bakajus tvirtina, kad didžiausia problema bus išlaidos siekiant atitikti „Euro 6“ ir „Euro 7“ reikalavimus. Jo nuomone, tikėtina, kad Europoje mažės benzino gamyba, o tai pabrangins dyzeliną, kuris yra šalutinis šio proceso produktas. Jis abejoja ir kiek ilgai dyzelinui bus skiriamos mokestinės nuolaidos kai kuriose ES šalyse.
Jis sako, kad šiuo metu benzininiai varikliai pagal ekonomiškumą atsilieka nuo dyzelinių, tačiau šis atsilikimas per 2-3 metus turėtų būti sumažintas.
Buvęs BMW M padalinio važiuoklių kūrimo skyriaus vadovas Klausas Schmidtas, kuris dabar yra Kinijos markės „Qoros“ inžinerijos direktorius, prognozuoja, kad dyzelinių variklių svarba turėtų gerokai sumažėti dar iki šio dešimtmečio pabaigos.
ES naujų automobilių rinkoje „dyzeliai“ užima 55 proc., tačiau tokiose šalyse kaip Ispanija ir Prancūzija šis skaičius siekia 70 proc. Europa apskritai yra nepalyginamai didesnė dyzelinių automobilių rinka nei tarkime Japonija ar JAV, kur dyzelinės mašinos sudaro vos keletą procentų visų pardavimų.
DELFI primena, kad Europoje siekiama iki 2020 m. įvesti automobilių taršos reikalavimus, pagal kuriuos automobilių CO2 emisija neviršytų 95 g/km.