Ne viename priešrinkiminiame interviu dabartinis LASF vadovas akcentavo darbų, kurie supaprastintų sportininkų gyvenimą, prasmę ir reikalingumą.

„Daugelis sportininkų pradeda nuo slalomų, figūrinių važiavimų, mini ralių – tai yra jų pradžia, tačiau tokių varžybų Lietuvoje nėra tiek daug. Reikėtų organizuoti daugiau tokių pirminio lygmens varžybų, kurių principas turėtų būti ne techninių reikalavimų sudėtingumas, bet jų paprastumas – kad daugiau žmonių galėtų dalyvauti“, – savo mintis dėstė R.Austinskas.

Vienas ilgiausiai aktyviai Lietuvoje sportuojančių lenktynininkų Ramūnas Čapkauskas teigia, kad LASF turėtų labiau įsitraukti į jaunų talentų paiešką ir padėti jiems profesionalaus sportininko kelyje.

Romas Austinskas
„Visi suprantame, kad automobilių sportas yra brangus dalykas – maždaug 8 iš dešimties lenktynininkų karjeros pradžioje gali džiaugtis, kad turi daugiau ar mažiau stiprų finansinį šeimos užnugarį, tačiau tie, kurie laisvais eurais labai pasidžiaugt negali, lieka tik žiūrovais“, – kalbėjo praėjusių metų Lietuvos čempionas, kuris šiuo metu ralio lenktynėms ruošia perspektyvų lenktynininką. Šis vaikinas dabar savo jėgas bando ralio-sprinto varžybose, tačiau jau rugsėjį Elektrėnų ralyje stos prie tos pačios starto vėliavos, kaip ir užkietėję sportininkai.

Būtent čia R. Čapkauskas ir mato svarbią misiją, kurios turėtų imtis LASF.

„Federacija, besirūpindama automobilių sporto ateitimi, galėtų pasirinkti vieną ar du jaunus sportininkus, kuriuos remtų – padėtų susirasti rėmėją, padengtų startinius mokesčius ir pan.“, – svarstė sportininkas.

LASF prezidentas R.Austinskas sutiko, kad turime užsiauginti naujus lenktynininkus, tačiau kartu pabrėžė, kad LASF tam lėšų neturi. Vis gi reikia viltis, kad LASF vadovas nepamiršo savo rinkiminių pažadų, kur teigė, kad yra pasirengęs LASF biudžetą skirstyti skaidriai ir tikslingai – saugumui, sveikai konkurencijai užtikrinti ir jaunimui ugdyti. Kalbėdamas apie jaunų talentų ugdymą federacijos vadovas labiau akcentavo verslo ir sporto bendradarbiavimą.

„Yra įvairiausių automobilių atstovų, kurie galėtų skirti kelis negalingus, 1l ar 1,2l galingumo automobilius jauniems sportininkams, taip sudarydami galimybes jiems tobulinti savo įgūdžius“, – mintimis dalinosi R.Austinskas. Jis užtikrino, kad per mėnesį LASF atsiras naujas žmogus, kuris kaip tik ir turėtų užsiimti tokių projektų koordinavimu.

Artimiausiu metu automobilių sporto bendruomenė turėtų laukti ir žinios, kokį projektą Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) pasiūlys LASF, nes Meksikoje vykusioje konferencijoje, kurioje dalyvavo ir du Lietuvos atstovai, FIA pakvietė teikti paraiškas finansinei paramai gauti, kuri gali būti panaudota vienai iš keturių sričių – saugumo, automobilių sporto vystymo, administracijos darbo tobulinimo ar mokymo. Kaip po konferencijos teigė iš Meksikos grįžę LASF viceprezidentas Benediktas Vanagas ir generalinis sekretorius Tomas Digaitis, LASF žada pasinaudoti kvietimu ir teikti paraišką, kuria tikimasi pritraukti FIA pagalbą svarbiausioms šalies automobilių sporto problemoms spręsti. Dabar vėl reikėtų atsiversti LASF suvažiavime kovo 28 dieną pristatytą 2015-2019 metų automobilių sporto vystymo strategiją. Joje įvardytos ir spręstinos problemos. Belieka laukti ir tikriausiai sužinosime, kuri jų svarbiausia.