„Aš gražinu pusę visų pirkinių“, – sakė trisdešimtmetė moteris, per mėnesį drabužiams išleidžianti 500-700 svarų. Taip pat ji prisipažino, kad, prieš gražindama drabužį, jį kurį laiką dėvi.

Neseniai atlikto tyrimo duomenimis, kaip tik tokie pirkėjai ir kelia daugiausia problemų parduotuvėms, kurios iš paskutiniųjų stengiasi susitvarkyti su grąžinamų gaminių skaičiumi.

Vadinamųjų „serijinių gražintojų“ į parduotuves gražinami gaminiai dažnai būna panaudoti, apgadinti arba jiems trūksta detalių, dėl to net ketvirtadalis tokių prekių būna netinkamos parduoti antrą kartą.

Nepaisant šių problemų, dauguma mažmenininkų gražina pinigus už prekę, nes nori, kad pirkėjas liktų patenkintas, teigiama mokėjimo paslaugų bendrovės „Barclaycard“ atliktame tyrime, kurio tikslas buvo apklausta daugiau nei 2 tūkst. žmonių.

Kreditinių kortelių gamintoja nustatė, kad maždaug penktadalis įmonių turi sukūrusios sistemą daiktų, netinkamų antrąkart parduoti, saugojimui, ir bendradarbiauja su kitomis įmonėmis, nuostolingai parduodamos daiktus arba perveždamos juos į didesnius sandėlius, kuriuose laikomas atsargų perteklius.

Kai kurios bendrovės kovoja su šia praktika: keturi iš dešimties pardavėjų teigė imantys grąžinimo mokestį, kad atgrasytų pirkėjus nuo nebrokuotų gaminių gražinimo. Tačiau tokia politika gali turėti neigiamų pasekmių: trečdalis pirkėjų teigė, kad grąžinimo mokestis paskatintų juos rinktis kitas parduotuves. Beveik pusė apklaustųjų mieliau rinktųsi atgauti pinigus nei gauti parduotuvės kreditą, o 40 proc. teigė, kad norėtų, jog gražinimo terminai būtų ilgesni. Dalis apklaustųjų parduotuves renkasi atsižvelgdami į jų grąžinimo politiką.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)