Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius Lietuvos ir Baltarusijos transporto forumo atidaryme pabrėžė dviejų kaimyninių valstybių partnerystės transporto ir logistikos srityje svarbą ekonominių ryšių tarp Azijos ir Europos Sąjungos šalių plėtrai.

„Baltarusija yra viena didžiausių rinkų Lietuvos eksporto paslaugoms, ir jų nuolat daugėja. Teigiamus rezultatus lemia išplėtota transporto infrastruktūra, glaudus ir ilgametis abiejų šalių transporto įmonių, kompanijų, susisiekimo ministerijų bendradarbiavimas, kurio tikslas – abipusė ekonominė nauda“, – sakė susisiekimo ministras R. Sinkevičius.

Tarptautiniame Lietuvos-Baltarusijos transporto forume pristatyta ir Klaipėdos uosto veikla bei uosto vystymo tendencijos. Baltarusiški kroviniai Klaipėdos uoste sudaro apie trečdalį visų uoste perkraunamų krovinių. Pirmąjį šių metų pusmetį tranzitinis krovinių pervežimas iš Baltarusijos augo 2,5 proc. ir siekė 7,1 mln. t. Pernai iš viso perkrauta 13,4 mln. t krovinių iš Baltarusijos.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus, forume pristatęs pranešimą apie Klaipėdos uosto vystymo tendencijas, džiaugėsi, kad dalyvavimas šiuose renginiuose yra puiki proga pristatyti Klaipėdos uostą bei uosto projektus. Pasak A. Vaitkaus, nuolatinės investicijos į uosto infrastruktūrą leidžia uostui priimti vis didesnių parametrų laivus, dėl to krovinių eksportuotojams atpinga sąnaudos visoje logistikos grandinėje.

Forume taip pat pristatytas „China Merchants Group“ šiuo metu įgyvendinamas 300 mln. dolerių vertės projektas Baltarusijoje. Greta Minsko oro uosto Kinijos kompanija kuria milžinišką pramonės parką „Didysis akmuo“. Tikimasi, kad aktyvus Lietuvos ir Baltarusijos bendradarbiavimas, įgyvendinant didelio masto projektus su Kinijos partneriais, šioms dviem valstybėms užtikrins reikšmingą vietą Naujojo Šilko kelio grandinėje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)