Finansų konsultantai turi šeštąjį jausmą

Pasak Džiugintos Staneikienės, kai kurios klientų istorijos ne tik priverčia susimąstyti, bet keičia ir pačius finansų konsultantus, lavina atidumą kliento poreikiams, besikeičiančioms gyvenimo sąlygoms, ateities lūkesčiams. Kai kurios istorijos ir sukrečia, ir kartu išmoko į gyvenimą žvelgti kur kas atsakingiau.

„Pamenu vieną itin skausmingą klientės istoriją, kuri įvyko dar prieš gerus dešimt metų. Moteris dirbo sveikatos priežiūros srityje ir jos pajamos tuo metu nebuvo didelės. Tačiau ji norėjo sudaryti gyvybės draudimo sutartį, nes viena augino vos kelių metų vaikelį. Jos tikslas buvo tiek apdrausti savo gyvybę, tiek kaupti finansinį kapitalą ateičiai, tačiau tuo metu nepasirinko jokių papildomų draudimo objektų. Vadinkite tai nuojauta, šeštuoju jausmu ar dar kaip nors, tačiau aš, peržiūrėjusi jos sutartį, negalėjau ramiai miegoti žinodama, jog jeigu klientė patirs traumą, užklups sunki liga – bus sunku arba neįmanoma pasirūpinti vaiku“, – prisimena D. Staneikienė.

„Allianz Lietuva“ vyriausioji finansų konsultantė Džiuginta Staneikienė

Tą kartą konsultantė klientei pasiūlė susitikti ir apsvarstyti papildomus draudimo objektus nuo traumų bei kritinių ligų, stacionarinio gydymo draudimą.

„Ji sutiko su mano argumentais, ir sutartį mes papildėme. Aš žinojau, jog dėl jos finansinio saugumo patyrus nelaimę padariau viską, ir kas benutiktų – bent jau dėl pinigų nereikės sukti galvos. Mano nuojauta pasiteisino, vos po pusės metų klientė patyrė insultą“, – pasakoja vyriausioji finansų konsultantė.

Draudimo išmoka išgelbėjo visą šeimą

Deja, patyrus insultą minėtos klientės gyvenimas pasikeitė kardinaliai. Pasak D.Staneikienės, insulto padariniai liko visam gyvenimui, moteris neteko darbingumo, tapo neveiksni ir nebegalėjo pati pasirūpinti vaiku.

„Pamenu, klientės mama, išgirdusi, jog moteriai skirta daugiau nei 40 tūkst. eurų (tuo metu apie 150 tūkst. litų) siekianti išmoka, kuriam laikui prarado amą. Ji atvyko tikėdamasi gauti bent kelis tūkstančius dukters reabilitacijai. Tačiau laiku sudėti visi reikiami „Allianz Lietuva“ draudimo saugikliai šioje tragiškoje situacijoje labai pagelbėjo šeimai.

Išmokos pinigų užteko tiek klientės reabilitacijoms, tiek namų pritaikymui judėti neįgaliojo vežimėliu. Negana to, seneliai pasirūpino, jog dalis klientės išmokos lėšų būtų skirta užtikrinti saugią finansinę anūko ateitį ir jam buvo sudaryta „Allianz Lietuva“ gyvybės draudimo sutartis „Studentas“. Nuspręsta kaupti lėšas jo studijoms, savarankiškam gyvenimui sulaukus pilnametystės.

Tad visiems abejojantiems gyvybė draudimo nauda, papildomų apsaugų reikalingumu, galiu papasakoti daugybę istorijų, kai, ištikus nelaimei, būtent šie papildomi saugikliai atrakina duris į finansinę laisvę: rinktis gydymą, norimą ir kartais itin brangią reabilitaciją, pasirūpinti šeima ir jos poreikiais“, – pasakoja Džiuginta.

„Allianz Lietuva” – viena iš Lietuvos gyvybės draudimo rinkos lyderių pagal išmokas gyvybės draudimo klientams nelaimės, ligų, traumų ar netekčių atveju.

Nuo šių metų pradžios „Allianz Lietuva“ išmokėjo 2,4 mln. eurų gyvybės draudimo klientams nelaimės, ligų, traumų ar netekčių atveju.

Šaltinis
Projektas „Gyvenk drąsiai kartu su Allianz“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją