Kiekvienos reklamos pirminis tikslas – būti pastebėtai ir įsimintinai. Pastebėta ji gali būti dėl reklamos transliacijų dažnio, kas reikalauja didelių kaštų, arba tiesiog dėl išskirtinės žinutės. Dėl to dalis prekių ženklų stengiasi komunikuoti aštriai, ir tai dažnai vertinama kaip drąsus sprendimas...
Povilas Klusaitis
7 straipsnių
Į nuosprendį Eligijui Masiuliui sureagavusi erotinių prekių parduotuvė laimėjo internetą: pokštas sklinda socialiniuose tinkluose (5)
Lietuvos apeliaciniam teismui šiandien paskelbus, kad politinės korupcijos byloje teisiamo politiko Eligijaus Masiulio laukia reali įkalinimo bausmė, į tai sureagavo ir erotinių prekių parduotuvė, feisbuke paskelbusi įrašą su parduodamais antrankiais, kuriems taikoma nuolaida su kodu „Eligijus“.
Vos per pastaruosius metus prekių ženklo „Fantazijos.lt“ erotinių prekių nusipirko ir kūniškais malonumais save palepino bei vis dar tebelepina daugiau nei 120 000 lietuvių. Pardavimo apyvartos kasmet siekia kelis milijonus eurų ir tik didėja. Ir nors išsikeltas tikslas nebūti nišiniu verslu tapo re...
Skaičiuojama, kad praėjusiais metais pasaulinės sekso žaislų rinkos vertė siekė kiek daugiau nei 35 mlrd. dolerių. Tačiau tokie skaičiai – ne riba. Mat tikimasi, kad per ateinančius trejus metus šios rinkos vertė turėtų pakilti iki daugiau nei 54 mlrd. dolerių.
Naujausias „Spinter“ tyrimas atskleidė Lietuvos gyventojų seksualinio gyvenimo ypatumus.
Lapkričio 24 dieną, Vilniuje, į sceną lips skirtingi žmonės, verslo atstovai, visuomenės veikėjai tam, kad viešai pasidalintų savo nesėkmių istorijomis, skelbiama pranešime spaudai.
Kai prieš trylika metų verslininkas Povilas Klusaitis užčiuopė tendenciją, kad greitu metu pasaulyje sprogs internetinės prekybos rinka, jis dar nežinojo, jog 2022 m. jo verslas generuos 4 mln. eurų apyvartą. Bendrovės „Interversus“, valdančios septynias suaugusiems skirtų prekių parduotuves „Fantaz...