E-komercija 21

20 straipsnių

E-komercija 21

Didžiulis Growth Hacking trendas beveik nepalietė Lietuvos. Dirbdami keliose rinkose nuolat stebime, kokia milžiniška kova vyksta pasaulyje ir kaip ramiai tinginiauja vietiniai rinkodaros ekspertai. Ant savo kailio išbandėme aibę hipotezių, ir suradome nepriekaištingus lifehack‘us, kuriuos galėsite ...

E-komercija 21

Konferencijoje „E-komercija 21“ elektroninės komercijos konferencijoje E-komercija 2020 įmonės „Logismart“ verslo plėtros vadovas Tomas Golubeckas kalbėjo tema „Logistika e-komercijai. Prekiaujantiems užsienyje“. Parnešime kalbama apie fulfillment centrus Vokietijoje ir Anglijoje. Kodėl apsimoka pre...

E-komercija 21

Kaip aš nustojau jaudintis ir pamilau algoritmą – tokia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Andrius Davydauskas. Reklamos platformų algoritmai tampa vis tikslesni. Jie žino kas mums patinka ir gali taikliai prognozuoti kas mums gali patikti. Papasakosiu, kodėl nebėra verta bandyti algoritmų...

E-komercija 21

Pamirštos rinkos, trendai ir įrankiai, kuriuos kiti pradės naudoti po 5 metų, nors galima jau šiandien! Būtent apie konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Antanas Bernatonis.

E-komercija 21

Automatizacijos įrankiai skaitmeninėje rinkodaroje – būtent šia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Erki Heinsaar. Daugiau apie jo pranešimą anglų kalba: digital right now is more time consuming than ever, for agencies and e-com clients this means less effectiveness. Erki will show how auto...

E-komercija 21

Naujienlaiškiai ir automatizacijos leidžia el. pašto kanalui būti vienu didžiausių pajamų šaltiniu bet kokiam el. komercijos projektui. Pranešime, sakytame „E-komercija 21“ konferencijoje, apžvelgsime kaip TOP-200 LT el. komercijos projektų išnaudoja pelningiausius kanalo procesus ir kas prognozuoja...

E-komercija 21

Greičiau ir daugiau, patogiau ir paprasčiau – taip galėtume apibendrinti elektroninės prekybos raidos kryptį. Tokia raida kelia vis daugiau iššūkių tvarumui, kuris vartotojui tampa vis svarbesnis. Žinomų prekės ženklų tvarumo istorijos ir pamokos padės atsakyti į pagrindinius klausimus, kam e. preky...

E-komercija 21

Kuriant e-komercijos įmonę, ar transformuojant „brick-and-mortar“ į e-amžių reikia priimti nemažai strateginių sprendimų. Dažnai paskutinėje prioritetų eilutėje – techninė platforma ir automatizavimas. Aurelijus Valeiša konferecnijoje „E-komercija21“ kviečia diskutuoti apie ką reikia galvoti, ir kie...

E-komercija 21

#opensaredead – ką tai reiškia e.komercijos specialistams? E.pašto rinkodara netrukus susidurs su esminiais pokyčiais. „Apple“ pristatomi privatumo pokyčiai pakeis tai, kaip matuojame sėkmę ir ką laikome esminėmis metrikomis. Pranešimo metu sužinosite, kaip ne tik tam pasiruošti, bet ir iš to išlošt...