Audrius Rutkauskas

28 straipsnių

Tvarumo kursas
„Delfi“ portale – nemokama tvarumo konferencija: pranešimai, kurie padės suprasti, kokie pokyčiai mūsų laukia ir kaip verslas tam turi ruoštis

Su naujuoju Europos Sąjungos tvarumo reglamentu ir ateinančiomis permainomis, kurios palies tiek didelius verslus, tiek smulkiuosius verslininkus bei visą visuomenę, pokyčių ateina ne tik į organizacijas, bet ir į kiekvieno žmogaus kasdieninį gyvenimą. Kaip tuos pokyčius įveikti, jiems pasiruošti, k...

Sigutė Limontaitė

Pasaulyje vyraujant gamtosaugos idėjoms, sparčiai auga ir vienos naujos profesijos poreikis įmonėse. Ekspertai tvirtina, kad tvarumo specialistas – ateities profesija, kuri užsienio šalyse jau dabar konkuruoja su populiariausiomis specialybėmis įsigalint naujiems ES reikalavimams verslams ir šalims ...

Audrius Rutkauskas, SEB banko tvarumo vadovas

Įmonių vaidmeniui kovoje su klimato kaita, racionaliam išteklių naudojimui ir darnai su aplinka bei visuomene pernai dėmesio buvo skirta daugiau negu kada nors iki šiol. Kita vertus, neblėsta įspūdis, kad to negana. Reikėtų kur kas spartesnių ir kryptingesnių įmonių valdysenos ir veiklos pokyčių.

Audrius Rutkauskas, SEB banko tvarumo vadovas

Visuomenėje šiuo metu gana plačiai paplitęs (arba bent jau gana plačiai aptariamas) įdomus reiškinys: baimė ką nors praleisti. Kalbant apie jį dažniausiai vartojamas junginys „baimė praleisti“ (fear of missing out) arba tiesiog angliško junginio santrumpa FOMO. Tai psichologinis fenomenas, kai žmogų...

Audrius Rutkauskas, SEB banko tvarumo vadovas

Greta Thunberg gali didžiuotis: žmonių susidomėjimas tvarumo ir aplinkosaugos temomis praėjusiais metais buvo rekordinis. Tai rodo apibendrinti visų metų „Google“ paieškos užklausų duomenys. Tik ar ieškojimas ir skaitymas tampa veiksmais? Ir ar viskas, ką randame, perkame ir naudojame, išties yra ek...

E-komercija 21

Greičiau ir daugiau, patogiau ir paprasčiau – taip galėtume apibendrinti elektroninės prekybos raidos kryptį. Tokia raida kelia vis daugiau iššūkių tvarumui, kuris vartotojui tampa vis svarbesnis. Žinomų prekės ženklų tvarumo istorijos ir pamokos padės atsakyti į pagrindinius klausimus, kam e. preky...