„Red Bull“ mėgindama savo naująjį bolidą šią savaitę susidūrė su įvairiausiomis problemomis. Komandai teko spręsti su „Renault“ jėgaine ir aušinimu susijusias bėdas. Dėl mechaninio gedimo ekipa anksčiau už kitas baigė pasirodymą Jereze vykusiuose bandymuose ir pirmoji grįžo atgal į savo bazę Didžiojoje Britanijoje.

Dar pernai oficialiai buvo paskelbta, kad „Red Bull“ ekipą paliks vienas iš aerodinamikos specialistų Peteris Prodromou, kuris pereis dirbti į „McLaren“. Tuo tarpu važiuoklės dinamikos vadovas Markas Ellisas ir simuliacijos inžinierius Gilesas Woodas papildys „Mercedes“ gretas.

D. Mateschitzo teigimu, minėtųjų specialistų netektis neturi nieko bendro su problemomis, su kuriomis „Red Bull“ susidūrė bandymų metu.

„Dabartinės problemos, su kuriomis susidūrėme, kilo iš „Renault“ variklio pusės, o ne iš mūsų komandos“, – sakė „Red Bull“ savininkas D. Mateschitzas.

„Tos bėdos mūsų nenustebino. Tikėjomės sunkių pirmųjų bandymų. Dabar turime išspręsti iškilusias problemas iki kitų bandymų Bahreine.“

Nors „Red Bull“ Jereze per keturias dienas įveikė vos 21 ratą, D. Mateschitzo teigimu, kol kas nėra prasmės nerimauti.

„Visa tiesa paaiškės Melburne. Mes ir „Renault“ turime išspręsti problemas ir būti pasiruošę. Kol kas nėra prasmės nerimauti.“

D. Mateschitzas mano, jog net ir prastai pradėjusi šių metų sezoną „Red Bull“ vėliau sugebės stoti į kovą dėl čempionų titulų.

„Atsilikimas sezono pradžioje nereikštų pralaimėtos kovos dėl čempionų titulų. Šansų išlieka net ir po kelių prastų pasirodymų pirmose lenktynėse.“