Apie minėtųjų biudžeto lubų įvedimą Tarptautinė automobilių federacija (FIA) paskelbė dar pernai. Tačiau kokių priemonių bus imtasi, kad pastarosios efektingai veiktų bei ženkliai sumažintų išlaidas F-1 iki šiol nėra aišku.

„Siekiant įgyvendinti biudžetų lubas turi būti aiškiai nurodyta kas į jas bus į traukta, o kas ne – kaip dėl marketingo, pilotų atlyginimų?“, – kalbėjo „Red Bull“ savininkas D. Mateschitzas.

„O kas jeigu gamintojas gali nuslėpti tam tikras išlaidas kituose biudžetuose?“

D. Mateschitzas taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad nors jau kuris laikas kalbama apie išlaidų mažinimą, naujų taisyklių įsigaliojimas ir V6 variklių naudojimas tas išlaidas dar labiau padidino.

„Dėl naujos variklių formulės gamintojai bei komandos kartu išleido apie milijardą eurų. Ar kam nors kyla dėl to klausimų? O kaip dėl darbo valandų vėjo tunelyje? Naudojame darbo įrankį, kurį turime, na ir kas? Dėl to išleidžiame tikrai mažiau nei jau išleidome dėl naujų taisyklių ir variklių.“