D.Montvydas žinią apie save „Eurovizijoje“ skleis ir brailio raštu

 (34)
Jau nieko nebestebina, kad atlikėjai, atstovaujantys Lietuvai „Eurovizijoje“, į visos Europos dėmesį prikaustantį renginį atvyksta nešini ne tik daina ir gera nuotaika. Kol kitų šalių kolegos išleidžia milžiniškus pinigus savireklamai, mūsiškiams dažnai kliūtimi tampa skurdus biudžetas. Šiais metais lietuviai žinią apie Donato Montvydo (Donny Montell) kūrinį „Love is Blind“ Europos žurnalistams ketina pasiųsti „bičių paštu“. Specialiai šiam pasirodymui sukurti atvirlaiškiai, ant kurių žinia apie atlikėją bus išspausdinta ir brailio raštu.
Donatas Montvydas
© DELFI / Tomas Vinickas

Greitai startuosianti socialinė iniciatyva „Beepost“ (iš angl. kalbos – bičių paštas) šių metų „Eurovizijos“ atstovui sukūrė ir atspausdino tris tūkstančius atvirlaiškių, kurio vienoje pusėje bus atlikėjo Donny Montell nuotrauka, nuoroda, kur galima pasiklausyti dainos ir vieta ranka rašytam laiškui, o kitoje – žinutė, skirta kiekvieno iš mūsų mylimajam (-ai): „meilė akla”.

Donato Montvydo atvirukas
Donato Montvydo atvirukas
© DELFI

„D. Montvydo dainos žinia ir pagrindinis motyvas yra tiesiog „užprogramuotas" tokiam suvenyro formatui: greičiausiai kiekvienas iš mūsų turime, kam dedikuoti žodžius „love is blind"... Neabejoju, kad atviruku skleidžiamą žinią sustiprins patys žmonės, kurie siųs jį savo mylimiesiems. Žmogiškieji nuoširdūs santykiai yra suprantami visomis kalbomis. O frazę brailio raštu galės perskaityti net ir tie, kas negali matyti“, - apie idėją pasakojo „Beepost“ iniciatyvos autorė Sabina Daukantaitė.

Pasak jos, brailio rašto idėja gimė ne tik dėl solidarumo su neįgaliaisiais, yra ir dar viena žinia, kurią lietuviai siųs: šiame konkurse svarbu klausytis. Donny Montell yra būtent tas atlikėjas, kuris ne tik išraiškingai juda scenoje, bet ir puikiai valdo savo balsą.

Kasmet išskirtinio dėmesio išlepinti „Eurovizijoje“ dirbantys žurnalistai savo individualiose pašto dėžutėse randa įvairių suvenyrių iš konkurse dalyvaujančių atlikėjų delegacijų: nuo įmantriausių šratinukų, krepšių iki vardinės kosmetikos ar parfumerijos. Tiesa, tai brangiai kainuoja ir, kaip žinia, tokios didelės investicijos ne visada pasitvirtina.

S. Daukantaitė tikisi, kad jeigu bent keli šimtai atvirukus gavusių žurnalistų išsiųs juos į namus savo mylimiesiems su meilės laišku visoje Europoje, jie padės pelnyti bent kelis papildomus taškus Lietuvai.

„Beepost“ yra po mėnesio startuosianti socialinė akcija, kurios pagrindinis tikslas – atvirlaiškiais nemokamai reklamuoti kūrybingus, darbščius Lietuvos žmones, smulkųjį verslą, visus tuos, kurie kažką gražaus ir naudingo kuria, bet jiems trūksta viešumo. Atvirlaiškiais siekiama pakviesti žmones nuoširdžiai vienas su kitu bendrauti, išmokti rodyti vienas kitam dėmesį. Ateityje planuojamos ir kitos solidarumo akcijos su žymiais, talentingais Lietuvos žmonėmis.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją