Per antradienio vakarą netoli Larisos miesto įvykusią avariją, kai susidūrė krovininis ir keleivinis traukiniai, žuvo mažiausiai 36 žmonės, 66 buvo nuvežti į ligoninę, kai kurie jų sužeisti sunkiai.

Žiniasklaida pranešė, kad ieškodami išgyvenusiųjų gelbėtojai naudojo kranus ir kitą sunkiąją techniką, kad pakeltų nuvirtusius vagonus. Vaizduose buvo matyti, kad priekiniai abiejų traukinių vagonai buvo sulamdyti ir sudegę.

Iš Atėnų į šiaurinį Salonikų uostamiestį vykęs keleivinis traukinys kaktomuša susidūrė su priešinga kryptimi važiavusiu krovininiu traukiniu. Keleivinis traukinys „Inter City 62“ iš Graikijos sostinės išvyko antradienio vakarą 19.22 val. vietos laiku. Juo važiavo apie 350 keleivių.

Nelaimės priežastis kol kas nežinoma, bet jau spėliojama, kad ji galėjo įvykti dėl žmogaus klaidos. Žiniasklaidos duomenimis, geležinkelio trasoje neveikė elektroninė valdymo sistema. Dėl jos jau kurį laiką būta problemų, todėl darbuotojai turėjo patys nuspręsti, kokiais bėgiais kai kuriuose ruožuose važiuos traukiniai.

Nelaimė įvyko Atėnus ir Salonikus jungiančioje ir pastaraisiais metais modernizuotoje geležinkelio linijoje. Po avarijos buvo sulaikytas už šią liniją atsakingas pareigūnas, pranešė ERT.

Pasak Graikijos traukinių mašinistų profesinės sąjungos, nepaisant modernizacijos, per kurią 500 kilometrų ilgio maršrute buvo įrengti nauji tuneliai ir tiltai bei dveji bėgiai, vis dar buvo didelių eismo valdymo koordinavimo problemų. Profesinės sąjungos prezidentas Kostas Genidounias per valstybinį radiją aiškino, kad dažnai buvo dirbama „radijo ryšiu, kaip senais laikais“.

Graikijos geležinkelį „Hellenic Train“ valdo Italijos valstybinė geležinkelių bendrovė „Ferrovie dello Stato Italiane“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją