Kovo 19-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino du orlaivius „IL-76“, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Jie skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė, tačiau iš anksto pateikto skrydžio plano neturėjo.

Kovo 21-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį „AN-12“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.

Kitą dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Jis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė, skrydžio planą turėjo.

Kovo 23-iąją NATO oro policijos naikintuvai lydėjo orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Jis skrido be radiolokacinio atsakiklio, su radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.

Tą pačią dieną NATO naikintuvai lydėjo orlaivį „SU-27“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Jis skrido su be radiolokacinio atsakiklio, su radijo ryšį nepalaikė, iš anksto pateikto skrydžio plano neturėjo.