„Jeigu kalbame apie viešojo transporto reformą, tai per artimiausių keturių metų ciklą galime skirti 100-200 mln. eurų, bet jeigu kalbame apie šių transporto priemonių naują atsiradimą, tai jau kalbame apie šimtus ir tūkstančius milijonų eurų, kitaip tariant milijardus eurų. Vilnius tikrai galėtų turėti, ir būtų labai faina turėti ir metro, ir tramvajų, bet turime žiūrėti į skaičius“, – penktadienį Delfi televizijai teigė V. Benkunskas.

Politikas pažymėjo, kad pikiniu laikotarpiu sostinėje didžiausias srautas būna 4 tūkstančiai keleivių per valandą, kai tuo tarpu tam, kad apsimokėtų investuoti pinigus į tramvajaus atsiradimą reikalingą 6 tūkst. keleivių srautas, o metro atsiradimui – 10 tūkst.

„Vilniečiai gyvena tikrai patogiai, nes esame labai retai apgyvendintas miestas, tarkime Praha yra dvigubai gyventojų turintis miestas ir gali sau leisti turėti šias transporto priemones. Man atrodo, kad resursus pirmiausia turime investuoti į tas priemones, kurias jau naudojame, ja padaryti patogiomis, patraukliomis, tiksliomis, o tada ilgainiui, kai Vilnius pasieks milijoninį gyventojų skaičių, tada galėsime šnekėti apie tokias investicijas“, – sakė konservatorius.

„Tokie pasiūlymai yra arba melas, arba nesuvokimas ką šnekame, arba tiesiog cirkas“, – pridūrė jis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)