Patarimai, kaip išsaugoti jaunystę ir sveikatą

 (11)
Dauguma žmonių svajoja atrodyti jaunesni nei yra iš tikrųjų, o daugelis dailiosios lyties atstovių netgi pasirengusios paaukoti asmeninę laimę ir pinigus dėl masinančios jaunystės chimeros.
Patarimai, kaip išsaugoti jaunystę ir sveikatą
© Shutterstock nuotr.

Ką gi, jaunatviška išvaizda užtikrins jums daugybę privalumų gyvenime, tačiau neverta kliautis vien genetika, nes mūsų gyvenimo būdas ir įpročiai gali pastebimai sulėtinti vidinius laikrodžius.

Štai aštuoni paprasti patarimai, kurie padės atrodyti jauniau už savo biologinį amžių:

1. Stabilus svoris

Stabilus svoris yra gražios figūros ir aiškių veido kontūrų pagrindas. Kontroliuokite savo svorį visą gyvenimą ir stenkitės, kad jis būtų stabilus. Reguliarus vaikščiojimas ir įvairūs fiziniai krūviai suteiks jūsų raumenims stiprumo bei užtikrins elastingumą, kuris būdingas jauniems kūnams.

2. Sveikas ir ilgas miegas

Miegas yra jaunystės ir grožio pagrindas. Labai svarbu ne tik kiekvieną naktį išsimiegoti, bet ir pasirūpinti, kad garsusis „grožio miegas“, tai yra laikas nuo 22 valandos vakaro iki 2 valandos ryto, taip pat patektų į jūsų miego laikotarpį.

Būtent šiuo metu mes pasikrauname nauja energija. Sunku paaiškinti gydomąjį šio miego poveikį, tačiau savijauta po ankstyvo ir vėlyvo užmigimo labai stipriai skiriasi.

3. Įvairus maistas, bet mažais kiekiais

Stenkitės valgyti po nedaug, tačiau dažnai ir būtinai įvairų maistą. Pilnavertė ir reguliari mityba ne tik aprūpins jūsų organizmą visais būtinais vitaminais ir elementais, bet ir sutaupys ląstelių atstatymui skirtą energiją.

4. Deguonis – jūsų draugas

Kasdieniai pasivaikščiojimai gryname ore suteiks jūsų veidui gražią spalvą, be to, tai sustiprins jūsų sveikatą. Pažvelkite į lauke nuolat dūkstančius vaikus – jie trykšta energija ir gera nuotaika!

5. Saugokitės ultravioletinių spindulių

Visada saugokite savo odą nuo ultravioletinių spindulių. Taip pat nepamirškite saulėtomis dienomis nešioti akinius nuo saulės. Nepamirškite ir rankų bei dekoltė zonos.

6. Kontroliuokite mimiką

Mimikos raukšlės sendina net trisdešimtmečius! Išmokite kontroliuoti savo mimiką, tačiau nepamirškite, kad geriausias jaunystės pratimas – nuoširdi šypsena.

7. Rinkitės gerą kosmetiką

Teikite pirmenybę toms kosmetikos priemonėms, kurios skatina savojo kolageno gamybą. Izotretinoinas, daugiau nei 8 procentų koncentracijos AHA rūgštys skatina giluminį ir matomą odos atsinaujinimą. Pasiektą rezultatą įtvirtinti padės drėkinančios priemonės, turinčios apsaugos nuo saulės savybių.

8. Atsisakykite cigarečių ir neigiamų emocijų

Jeigu norite ilgai atrodyti jaunai, privalote mesti rūkyti ir vengti neigiamų emocijų. Reguliari meditacija ir pozityvus nusiteikimas kiekvienam sukurs tikrą stebuklą! Verčiau stenkitės padėti artimiesiems, nes tai suteiks pasitikėjimo savimi ir užtikrins harmoningą santykį su aplinkiniais. Tik dovanodami gerumą kitiems tampame laimingesni, o laimė tinka kiekvienam!

Na, o svarbiausia, žvelkite į pasaulį paprasčiau, nevertinkite visko pernelyg rimtai! Nors kartais pasistenkite būti nerūpestingi.

Apie savo sveikatos būklę galite daugiau sužinoti atlikę šį testą.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Grožis ir sveikata

Ekspertai pataria: kad karštą vasaros dieną kondicionierius ne kenktų, o padėtų

Vidurvasaryje užplūdę karščiai verčia stipriau atsukti oro kondicionierius, veikiančius biuruose, automobiliuose, parduotuvėse, kino teatruose, sporto klubuose ir namuose. Tačiau šių prietaisų skleidžiama vėsos ir gaivos kaina neretai būna didesnė nei įsivaizduojama: dėl netinkamos jų priežiūros ir naudojimo dažną kankina varginančios peršalimo ir infekcinės ligos.

Lietuvos Karaliaus Mindaugo karūnavimo dieną – Aštanga jogos pamokos (2)

Liepos 6 dieną 9:45 val. Vilniuje, ant Neries upės krantinės liepto prie Karaliaus Mindaugo tilto jogos mokytojos Sigita Baušytė, Agnė Girniūtė ir Renata Malinauskienė praves jogos treniruotę. Pratybose galės dalyvauti visi besidomintys joga, nepriklausomai nei nuo lyties, nei nuo amžiaus. „Svarbu, kad kilimėlį turėtų“, - vienu balsu patarė pamokos sumanytojos, kurios sutiko atsakyti į kelis klausimus.

Mitybos specialistė pataria: TOP 8 sveikiausi riebūs produktai (9)

Kai kuriems žmonėms lengva reguliuotis mitybą, o kiti negali atsisakyti kaloringo maisto. Tačiau norint būti sveikam bei išlaikyti gražias kūno formas, verta atkreipti dėmesį į tai, ką valgome. Nenorintiems laikytis dietų, bet mėgstantiems gardų, saldų ir riebų maistą, specialistė Rūta Beišytė pateikė aštuonis sveikiausius pasirinkimus.

Perspėja dėl muilo: pavojingas priedas kenkia sveikatai ir net gali sukelti vėžį (54)

JAV Maisto ir vaistų kontrolės administracijos (FDA) duomenimis, nėra jokių įrodymų, jog skystame muile ir prausikliuose naudojamos antibakterinės medžiagos užkirstų kelią mikrobų plitimui, tačiau esama duomenų, kad jos gali būti pavojingos žmonių sveikatai.

Kaip sumažinti streso padarinius figūrai (2)

Šiuolaikinėje visuomenėje stresas yra vis labiau įprastas ir ne vienas žmogus jaučia vienokius ar kitokius ilgalaikio streso padarinius sveikatai. Mažas streso kiekis nėra kenksmingas, tačiau nuolatinis stresas gali sukelti skrandžio ir dvylikapirštės žarnos opaligę, bronchinę astma, migreną, cukrinį diabetą bei begalę kitų ligų.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.