Patarimai, kaip išsaugoti jaunystę ir sveikatą

 (11)
Dauguma žmonių svajoja atrodyti jaunesni nei yra iš tikrųjų, o daugelis dailiosios lyties atstovių netgi pasirengusios paaukoti asmeninę laimę ir pinigus dėl masinančios jaunystės chimeros.
© Shutterstock nuotr.

Ką gi, jaunatviška išvaizda užtikrins jums daugybę privalumų gyvenime, tačiau neverta kliautis vien genetika, nes mūsų gyvenimo būdas ir įpročiai gali pastebimai sulėtinti vidinius laikrodžius.

Štai aštuoni paprasti patarimai, kurie padės atrodyti jauniau už savo biologinį amžių:

1. Stabilus svoris

Stabilus svoris yra gražios figūros ir aiškių veido kontūrų pagrindas. Kontroliuokite savo svorį visą gyvenimą ir stenkitės, kad jis būtų stabilus. Reguliarus vaikščiojimas ir įvairūs fiziniai krūviai suteiks jūsų raumenims stiprumo bei užtikrins elastingumą, kuris būdingas jauniems kūnams.

2. Sveikas ir ilgas miegas

Miegas yra jaunystės ir grožio pagrindas. Labai svarbu ne tik kiekvieną naktį išsimiegoti, bet ir pasirūpinti, kad garsusis „grožio miegas“, tai yra laikas nuo 22 valandos vakaro iki 2 valandos ryto, taip pat patektų į jūsų miego laikotarpį.

Būtent šiuo metu mes pasikrauname nauja energija. Sunku paaiškinti gydomąjį šio miego poveikį, tačiau savijauta po ankstyvo ir vėlyvo užmigimo labai stipriai skiriasi.

3. Įvairus maistas, bet mažais kiekiais

Stenkitės valgyti po nedaug, tačiau dažnai ir būtinai įvairų maistą. Pilnavertė ir reguliari mityba ne tik aprūpins jūsų organizmą visais būtinais vitaminais ir elementais, bet ir sutaupys ląstelių atstatymui skirtą energiją.

4. Deguonis – jūsų draugas

Kasdieniai pasivaikščiojimai gryname ore suteiks jūsų veidui gražią spalvą, be to, tai sustiprins jūsų sveikatą. Pažvelkite į lauke nuolat dūkstančius vaikus – jie trykšta energija ir gera nuotaika!

5. Saugokitės ultravioletinių spindulių

Visada saugokite savo odą nuo ultravioletinių spindulių. Taip pat nepamirškite saulėtomis dienomis nešioti akinius nuo saulės. Nepamirškite ir rankų bei dekoltė zonos.

6. Kontroliuokite mimiką

Mimikos raukšlės sendina net trisdešimtmečius! Išmokite kontroliuoti savo mimiką, tačiau nepamirškite, kad geriausias jaunystės pratimas – nuoširdi šypsena.

7. Rinkitės gerą kosmetiką

Teikite pirmenybę toms kosmetikos priemonėms, kurios skatina savojo kolageno gamybą. Izotretinoinas, daugiau nei 8 procentų koncentracijos AHA rūgštys skatina giluminį ir matomą odos atsinaujinimą. Pasiektą rezultatą įtvirtinti padės drėkinančios priemonės, turinčios apsaugos nuo saulės savybių.

8. Atsisakykite cigarečių ir neigiamų emocijų

Jeigu norite ilgai atrodyti jaunai, privalote mesti rūkyti ir vengti neigiamų emocijų. Reguliari meditacija ir pozityvus nusiteikimas kiekvienam sukurs tikrą stebuklą! Verčiau stenkitės padėti artimiesiems, nes tai suteiks pasitikėjimo savimi ir užtikrins harmoningą santykį su aplinkiniais. Tik dovanodami gerumą kitiems tampame laimingesni, o laimė tinka kiekvienam!

Na, o svarbiausia, žvelkite į pasaulį paprasčiau, nevertinkite visko pernelyg rimtai! Nors kartais pasistenkite būti nerūpestingi.

Apie savo sveikatos būklę galite daugiau sužinoti atlikę šį testą.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Grožis ir sveikata

Gera naujiena mėsėdžiams – sveiki užkandžiai

Moksliniai tyrimai rodo, kad lietuviai – mėsos mėgėjų tauta. Sveikos gyvensenos specialistas Artūras Sujeta teigia, kad saikingas mėsos produktų vartojimas, neapleidžiant kitų svarbių mitybos elementų, gali būti naudingas, ypač mėgstantiems užkandžiauti vakarais, ir pabrėžia, kad svarbiausia pasirinkti kokybišką produkciją, kuri padėtų išsaugoti tiek gerą savijautą, tiek fizinę formą.

Kaip suvaldyti pavasarinį rožinės paūmėjimą (9)

Atbudus gamtai norisi gaudyti kiekvieną šiltesnį saulės spindulį, tačiau turintiems jautrią kapiliarinę odą žmonėms ypač rekomenduojama pasisaugoti. Aštri saulė – vienas rožinės paūmėjimą sukeliančių veiksnių.

Žinomos moterys atvirai papasakojo, kaip kovoja su antsvoriu (21)

Nors kartais gali atrodyti kitaip, svorio metimas – nelengva užduotis kiekvienam, net ir įspūdingus turtus susikrovusioms Holivudo žvaigždėms.

Ar žinote, kodėl prieš valgant riešutus patariama išmirkyti vandenyje? (19)

Egzistuoja tam tikrų maisto produktų (omarai, mangai, žuvis ir pan.), kuriuos reikia ruošti ir tiekti pagal tam tikras taisykles. Kiti produktai nereikalauja didesnių žinių ir juos paruošite daug paprasčiau.

Ką tuoj pat turėtumėte išmesti iš savo kosmetinės (1)

Balandis yra įvardijamas kaip švaros mėnuo, kviečiantis tvarkyti aplinką, namus, spintas ir visa kita, kas mus supa aplink. Dažniausiai esame įpratę susitvarkyti tai, kas iš pirmo žvilgsnio krinta į akis. Tačiau retas paprieštarautų, jog kuo smulkesni ir akivaizdžiai nematomi daiktai, tuo rečiau skiriame dėmesio jų tvarkos palaikymui.
KMI skaičiuoklė
  kg
      cm
      
Moterims rekomenduojamas KMI dydis yra 18-23, vyrams 20-25.
Mažiau kaip 18.5 - nepakankamas svoris.
18.5 - 25 – normalus.
25 - 30 – antsvoris.
Daugiau nei 30 – nutukimas.