Ikona tapęs ryklio formų automobilis įrodė, kad prancūzai gali gaminti tikrus prestižinius sedanus ir konkuruoti su bet kuriuo Europos gamintoju.

C6 ir 1955-ųjų DS yra du dideli sedanai, pagaminti tos pačios kompanijos, tačiau čia panašumai ir baigiasi.

Originalusis DS buvo to meto svajonių automobilis, kuris pritraukė pirkėjus iš „Mercedes-Benz“. Vis dėlto konkuruoti su vokiečiais C6 nepajėgė.

Tik 556. Tiek C6 pirkėjų per 10 šių metų mėnesių pavyko rasti „Citroen“. Todėl nesunku suprasti, kodėl „Citroen“ nusprendė nutraukti šio modelio gamybą. Kita PSA koncerno markė „Peugeot“ jau anksčiau nusprendė atsisakyti didelio sedano.

Tai reiškia, kad patriotiškai nusiteikę prancūzai, ieškantys didelio sedano, atsidūrė bėdoje. Taip, „Renault“ gamoje vis dar liko „Latitude“, tačiau tai tėra pervadinta „Samsung SM5“ versija, tiekiama iš Pietų Korėjos. Nors šiemet iki spalio „Renault“ ir pardavė 3792 vnt. „Latitude“, šis skaičius yra 59 proc. mažesnis nei pernykščiai pardavimai per tą patį laikotarpį.

Akivaizdu, kad šiuo metu Europos didelių sedanų rinkoje dominuoja vokiečiai: BMW 5-serija (101,6 tūkst. vnt. per 10 mėnesių), „Audi A6“ (89,3 tūkst. vnt.) ir „Mercedes-Benz“ E-klasė (86,4 tūkst. vnt.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (241)