„JATO Dynamics“ duomenimis, 2014 m. pirmąjį pusmetį tarp mažų visureigių ir peudovisureigių Europoje pirmavo „Renault Captur“ (87 tūkst. vnt.), antrąją vietą užėmė „Peugeot 2008“ (73 tūkst. vnt.), trečias liko kuklusis „Dacia Duster“ (67 tūkst. vnt.), Opel Mokka“ (62 tūkst. vnt.) atsidūrė ketvirtoje vietoje, o lyderių penketuką užbaigė „Nissan Juke“ (50 tūkst. vnt.).
Siekdamas patenkinti „Captur“ paklausą gamintojas turėjo padidinti Valladolido (Ispanija) gamyklos pajėgumus. Nors pats „Renault“ tikslių skaičių neatskleidžia, „Deutsche Bank“ pranešė, kad metiniai pajėgumai buvo padidinti nuo 150 tūkst. vnt. iki 250 tūkst. vnt.
Staigiai ir smarkiai išaugęs mažų visureigių populiarumas Prancūzijos gamintojams leido išnaudoti savo patirtį gaminant patrauklius mažus automobilius ir sudarė sąlygas pardavimų atsigavimui, nes masinių markių kompaktiniai ir vidutiniai modeliai patiria vis didesnį prestižinių markių spaudimą. Anot T.Urquharto, „Renault“ ir „Peugeot“ visuomet buvo žinomos dėl stilingų, savitą charakterį turinčių mažų automobilių, tad šie maži pseudovisureigiai puikiai dera prie jų įvaizdžio.
Maži visureigiai bei visureigiškos išvaizdos hečbekai techniškai yra labai artimi įprastiniams mažiems automobiliams, tik pasižymi kiek didesne prošvaisa, agresyvesne apdaila bei, žinoma, žymiai aukštesne kaina, tad gamintojai gali gauti kur kas geresnę maržą. „Renault“ atstovas spaudai teigė, kad per 60 proc. „Captur“ pirkėjų Prancūzijoje renkasi antrąjį nuo viršaus įrangos lygį („Intens“), kuomet „Captur“ kaina prasideda nuo 19 700 eurų (68 020 Lt). Be to, šių automobilių pirkėjai noriai moka už įvairius suasmeninimo priedus, pavyzdžiui, dviejų tonų dažymą ar 17 colių lengvojo lydinio ratlankius.
Kiti automobilių gamintojai pavydžiai žvelgia į „Renault“, „Peugeot“ ir „Opel“ sėkmę bei ruošia savo atitinkamus modelius. Paryžiaus automobilių parodoje „Fiat“ pristatė savo mažą visureigį 500X, kurio prekyba prasidės 2015 m. Panašiu laiku pirkėjams bus pasiūlytas ir amerikietišku kostiumu apvilktas „Fiat 500X“ „pusbrolis“ „Jeep Renegade“. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad „Renegade“ pardavimai 2015 m. sudarys apie 25 tūkst. vnt., o 2016 m. Europoje bus parduota apie 60 tūkst. „Fiat 500X“ visureigių.
„Honda“ atstovas spaudai teigė, kad naujasis HR-V turėtų sudominti jaunesnius pirkėjus nei CR-V. T.Urquhartas pripažįsta, kad tai atitinka šio segmento specifiką, kur jaunus pirkėjus labiau domina automobilio išorė bei įvairios išmaniosios funkcijos, o ne markės ženklelis. Analitikas mano, kad šioje klasėje išvaizda yra lemiamas automobilio pasirinkimo kriterijus ir pastebi, kad gali nepasiteisinti „Ford“ sprendimas Europos rinkai pasiūlyti Indijoje gaminamą ir prastiems Brazilijos keliams pritaikytą „EcoSport“. Anot jo, Europoje sėkmės tikėtis gali tik čia sukurti automobiliai, o globalus modelis nebūtinai sudomins Senojo žemyno pirkėjus.
„IHS Automotive“ prognozuoja, kad naujų modelių pasirodymas mažų visureigių klasėje lems paties segmento augimą ir stiprins konkurenciją. Tiesa, pseudovisureigiai skaudžiai atsilieps įprastinių mažų ir kompaktinių hečbekų pardavimams, tačiau T.Urquhartas mano, kad tai yra masinių gamintojų žingsnis reikiama kryptimi. Anot analitiko, tokie modeliai įrodo, kad ir masinės markės geba sukurti inovatyvų produktą, traukiantį žmones į prekybos salonus. Šie modeliai atrodo patrauklūs pirkėjams, kurie nenori švaistytis pinigais dar neatsigavus ekonomikai, tačiau nori atkreipti į save dėmesį ir pageidauja aukštesnės sėdėsenos.