Europos Komisija (EK) teigė gavusi ne vieną skundą iš klientų dėl teminio parko išpūstų kainų kai kurių šalių turistams. Kaip rašo "The Financial Times", šiuo metu pradėtas tyrimas prieš didžiausią Europos pramogų parką, kuris, įtariama, nustato nepagrįstai dideles kainas britų ir vokiečių klientams. Pavyzdžiui, prancūzai už paslaugų paketą "Premium Package" teminiame parke moka apie 1,3 tūkst. eurų, tuo tarpu britai - už tas pačias paslaugas moka 1,8 tūkst. eurų, vokiečiai - net 2,4 tūkst. eurų, rašo laikraštis.

"Mes šiuo metu tiriame keletą skundų, tarp jų ir skundą dėl teminio parko "Disneyland Paris", - agentūrai AFP teigė EK atstovė Lucia Caudet. - EK ir Europos vartotojų centrai neretai sulaukia skundų iš klientų dėl nepagrįstų skirtumų, taikomų dėl tautybės ar gyvenamosios vietos, o tai pagal ES įstatymo Paslaugų direktyvą yra neleistina".

"Labai dažnai klientai, norį nusipirkti paslaugas ar prekes kitoje ES narėje, negali tikėtis geresnės kainos", - pridūrė EK atstovė. 

Pagal ES įstatymus kainos gali skirtis dėl objektyvių priežasčių, įskaitant vietos rinkų lygį, sezoninius paklausos svyravimus ir įvairius atostogų laikotarpius.

Savo ruožtu, Paryžiaus Disneilendas tvirtina nepažeidinėjantis taisyklių ir vykdantis vienodą bazinio paslaugų paketo kainų politiką įvairiose rinkose.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)