„Atnaujinto lūkesčių rašto tikslų įgyvendinimas leis paskatinti tolesnį tvarų ir nuoseklų uosto augimą, užtikrinant ne tik didesnį jo konkurencingumą, bet ir aktyvų bendradarbiavimą su kitomis institucijomis, savivaldybėmis ir uostamiesčio gyventojais. Daug dėmesio numatoma skirti naujų krovinių srautų pritraukimui, rinkų diversifikavimui, jūrinės inžinerinės pramonės veiklos plėtrai“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Rašte pabrėžiama, kad direkcija turi įgyvendinti infrastruktūros plėtros projektus, kad uostas galėtų saugiai priimti didžiausius laivus: iki 2024-ųjų rekonstruoti šiaurinį ir pietinį bangolaužius, iki 17 metrų išgilinti laivybos kanalą, plėsti ir atnaujinti uosto krantines.

Tikimasi, kad direkcija dar labiau diversifikuos uosto veiklą ir krovinių struktūrą pagal jų kilmės šalis, klientus ir rinkas, plės jūrinės inžinerinės pramonės veiklą.

Taip pat tikimasi, kad bus bendradarbiaujama su JAV, Pietų Amerikos, Vokietijos ir Šiaurės Italijos jūrų uostais, ieškoma naujų laivybos krypčių Artimųjų Rytų regionuose ir kitose šalyse, uostas stiprins savo pozicijas kaip regioninis krovinių paskirstymo centras.

Klaipėdos uosto direkcija iki šių metų pabaigos bus pertvarkyta į akcinę bendrovę. Manoma, kad tai atvers naujų galimybių tiek generuojant naujus pajamų šaltinius, tiek didinant veiklos efektyvumą.

Siekiant pagerinti laivybos ir krovos uoste sąlygas, uostas bus plečiamas pietų kryptimi suformuoti naujas teritorijas, kur būtų plėtojama gamybos, paslaugų veikla. Be to, Klaipėdos uostas turi būti pasirengęs jūrinio vėjo elektrinių plėtrai Baltijos jūroje.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją