Kritusį Rytų srautą bando pakeisti naujais kroviniais

„2023 metus mes baigėme su šiek tiek mažesniu krovos skaičiumi, mažesne apimtimi: buvo krauta beveik 33 mln. tonų, tai yra 9 proc. mažiau nei 2022 metais, bet aš to tikrai nepavadinčiau minorine derme“, – laidoje „Verslo tema“ kalbėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas A. Latakas.

„Krova, jau suprantame, mažėja dėl geopolitinės situacijos, ji tęsiasi jau keletą metų, tiesiog yra sumažėjęs tas didelis Rytų tranzitinio krovinio srautas ir, matyt, greitu laiku neatsistatys“, – komentavo generalinis direktorius.

Jis teigia, kad krovos rodiklių mažėjimas susijęs su trąšomis, kurių dar buvo krauta 2022 metais, taip pat su „Ro-Ro“ krovinių mažėjimu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)