Tai antrasis tinklas, kuris siūlo maisto prekes įsigyti internetu. Iki šiol tokias paslaugas siūlė „Maxima“ su prekės ženklu „Barbora“.

Pirkėjams taip pat bus teikiamos nuolaidos apsiperkant su lojalumo kortele, galima gauti ir nemokamą prekių pristatymą. Įmonės interneto parduotuvė veiks panašiu principu, kaip ir rinkoje jau esanti „Barbora“.

„Konkuruosime kaina, - apie konkurencija su „Maximos“ parduotuve internete kalbėjo „Fresh Market“ generalinis direktorius Saulius Urbonas. -„Fresh Market“, atidaręs parduotuves visoje Lietuvoje, jau turi lojalių klientų ratą, todėl esame pasirengę pasiūlyti tinklo privalumus dar daugiau pirkėjų, šiuo atveju – internetu. Vienas iš internetu siūlomų privalumų – papildomas asortimentas, kurio konkurentai šiuo metu pirkėjams netiekia, ir, žinoma, kainos.“

Pasak jo, apsipirkti internetu bus pigiau nei parduotuvėje.

„Dauguma prekių „Fresh Market“ interneto parduotuvėje kainuoja mažiau nei tradicinėse parduotuvėse. Antra, prekes perkantiems internetu pristatysime nemokamai nurodytu adresu bei jų pasirinktu laiku. Trečia, pirkėjai, perkantys su „Fresh Market“ lojalumo kortele, gaus papildomą 3 proc. nuolaidą visoms prekėms“, - vardijo jis.

Internetinėje parduotuvėje bus siūlomos populiariausios prekės, dažniausiai pirkėjų pasirenkamos parduotuvėse.

Saulius Urbonas
„Joje galima įsigyti šviežių vaisių, daržovių, pieno ir jo gaminių, duonos, kepinių, mėsos, paukštienos, žuvies ir jų gaminių, bakalėjos prekių, šaldytų produktų, prekių kūdikiams ir vaikams, gaiviųjų ir alkoholinių gėrimų bei pramoninių prekių“, - pasiūlą apibūdino S. Urbonas.

Už prekes pirkėjai gali atsiskaityti bankiniu pavedimu, taip pat atsiskaitymas grynaisiais pinigais ar kortele atsiimant prekes.

„Prekes pristatysime patys. Esame pasirūpinę naujais, specialiai pritaikytais automobiliais tam, kad prekės pirkėją pasiektų puikios kokybės. Šiuo tikslu taip pat įrengtas naujas prekių paskirstymo sandėlis Vilniuje, iš kurio prekės bus pristatomos nemokamai“, - kalbėjo S. Urbonas.

Kada planuojama pasiūlyti internetinės parduotuvės paslaugas kitų Lietuvos miestų gyventojams, kol kas neskelbiama, tačiau įmonė šiai galimybei ruošiasi.

Be to, įmonė planuoja atidaryti ir daugiau parduotuvių.

„Šiuo metu vykdomas antras plėtros etapas. Tiksli informacija apie planuojamas atidaryti parduotuves pirkėjus pasieks artimiausiu metu“, - kalbėjo įmonės vadovas.

„Fresh Market“ minimalus prekių užsakymo krepšelis yra 49 litai ir prekių atvežimas Vilniuje yra nemokamas, „Barbora” nurodytas minimalus krepšlis – 79 litai, prekių atvežimas nemokamas, jei perkama už 149 litus ir daugiau.

Šiuo metu parduotuvės „Fersh Market“ tinklas turi 26 parduotuves. Plačiausias įmonės parduotuvių tinklas yra Kaune ir jo rajone, tačiau parduotuvės veikia ir Vilniuje, Panevėžyje, Alytuje bei kituose miestuose. Pirmasis prekybos centras „Fresh Market“ Lietuvoje atidarytas 2013 metų birželį Vilniuje, Žvėryne.

Pagrindinis tinklo akcininkas – „Aletrad 2001 Trading Limited“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (84)