Stočiai „Times Radio“ S. Khanas pabrėžė, kad tai nėra nei prieš automobilius, nei prieš vairuotojus nukreipta politika. 90 proc. visų automobilių esą jau atitinka išmetamųjų dujų standartus, leidžiančius nemokamai važinėti mieste.

Nemokamai įvažiuoti į Londoną ir važinėti jame dabar bus leidžiama tik automobiliams, atitinkantiems tam tikrus emisijų standartus. Šiuo metu vien tik Londone apie 690 000 transporto priemonių jų neatitinka. Remiantis naujomis taisyklėmis, jų vairuotojams tai kasdien kainuos 12,5 svaro (daugiau kaip 14,5 euro). Priešingu atveju gresia iki 180 svarų bauda.

Transporto ministras Markas Harperis kaltino S. Khaną, kad šis, išplėsdamas itin mažos taršos zoną (Ulta-Low Emission Zone (ULEZ), nori užlopyti sostinės biudžeto skylę. „Čia reikia kalbėti ne apie oro taršą, o apie pasipinigavimą“, – sakė ministras stočiai „GB News“.

Londono mažos taršos zoną inicijavo tuometinis meras Borisas Johnsonas. Anot stebėtojų, premjero Rishio Sunako toriai zonos išplėtimą taip smarkiai kritikuoja tik dėl to, kad per 2024 m. planuojamus parlamento rinkimus laimėtų vairuotojų balsų. Apklausose šiuo metu aiškiai pirmauja leiboristai.

Gyventojai Londone ne kartą protestavo prieš taršos zonos išplėtimą. Praėjusiais mėnesiais buvo sunaikinta arba pavogta apie 300 stebėjimo kamerų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją