Šią žemesnę nei ekonominė klasė jau siūlo pigių skrydžių aviabendrovės ir viena didelė aviabendrovė – „Delta Air Lines“, informuoja fortune.com. Šios paslaugos kritikai sako, kad tokia kategorija tik paspartins pramonės lenktynes į dugną, kadangi avialinijos atsisako patogumų ir paslaugų, siekdamos patenkinti nuolaidų ištroškusius keleivius ir padidinti pelną. Amerikos oro linijų bendrovės „American Airlines“ ir „United Airlines“ sako ketinančios pristatyti savo žemesnės nei ekonominės klasės variantą.

Iki šiol ekonominės klasės keleiviai, skrendantys viena iš didesnių aviabendrovių, galėjo tikėtis minimalių paslaugų ir privalumų – bent jau 76 cm tarpo tarp sėdynių, galimybės už tam tikrą mokestį pasikeisti skrydžio datą, galimybės įsigyti geresnę vietą, nemokamus užkandžius ir vieną rankinio bagažo vienetą.

Naujoje, žemesnėje nei ekonominė klasėje visų dalykų gali nebelikti.

Kaip atrodys žemesnė nei ekonominė klasė?

-mažesnės sėdynės – 71 – 76 cm,
-nebus galimybės pasiketi kelionės datą ar susigrąžinti mokesčius,
-nebus nemokamo rankinio bagažo,
-maistas, užkandžiai, gėrimai ir pramogos kainuos tam tikrą mokestį,
-nebus galimybės iš anksto užsirezervuoti vietą.

Viena iš didesnių – oro linijų bendrovė „Delta Air Lines“ viena iš pirmųjų pristatė žemesnę nei ekonominė klasę. Jei išbandė žemesnę nei ekonominę klasę dar 2012 m.

„Delta“ žemesnės nei ekonominės klasės keleiviai neteko šių patogumų: galimybės pasikeisti išvykimo datą ar laiką (net už tam tikrą mokestį), galimybės pasirinkti geresnę vietą, apskritai galimybės pasirinkti vietą. Sena gera ekonominė klasė buvo pervadinta „pagrindine kabina“, čia išliko dauguma standartinių privalumų, kadaise vadintų ekonomine klase.
„Delta“ teigė tiesiog davusi klientams tai, ko jie norėjo – pigią alternatyvą.

Amerikiečiai planuoja pradėti teikti žemesnės nei ekonominės klasės skrydžių paslaugas pirmą šių metų pusmetį. Tik kol kas neatskleidžia, kaip jos atrodys. Didžiausio oro vežėjo prezidentas Scottas Kirby‘is teigė, kad produktas bus kuklesnis ir „tikrai pigus“.

„United Airlines“ praneša, jog turi panašių planų, tačiau neinformuoja, kada tiksliai ims juos įgyvendinti.

Mažiau mokėsi, mažiau gausi

S. Kirby‘is teigė, jog daugiau nei pusė amerikiečių lėktuvų keleivių norėtų skraidyti su pigiomis, žemesnėmis nei ekonominės klasės avialinijomis, nes jie retai keliauja arba pirmos klasės produktai jų nedomina.

Na o didžiosios aviakompanijos jau sustatė sėdynes arčiau ekonominėje klasėje, o prabangesnes, platesnes sėdynes įtaisė lėktuvų priekyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)