Bendrovė taip pat garantavo kad "nebus darbo vietų perkėlimo".

Pilotai streikuoja jau dešimt dienų, apie pusę oro linijų suplanuotų skrydžių pristabdyti. Pilotai nepatenkinti tuo, kad plečiant pigių skrydžių bendrovę pilotams bus mokami mažesni atlyginimai, lyginant su tais, kurie mokamai dirbant pagrindinėje Prancūzijos ir Olandijos oro linijų "Air France-KLM" grupėje.

Anksčiau šį mėnesį "Air France" paskelbė planus daugiau nei du kartus padidinti keleivių, gabenamų jos pigių skrydžių bendrove "Transavia", skaičių iki 2017 metų ir išplėsti jos operacijas už Prancūzijos ribų.

Už Prancūzijos ribų pilotai samdomi pagal vietos įdarbinimo sąlygas, todėl jų atlygis gali būti mažesnis nei dirbant pagrindinėms "Air France" oro linijoms.

Bendrovės paskaičiavimais, streikas per dieną kainuoja iki 15 mln. eurų.

"Air France" žada vietoj "Transavia Europe" plėsti "Transavia France" projektą. "Tai 100 proc. prancūziškas projektas, pagal jį "Transavia" bus plečiama siekiant paskatinti augimą pačioje Prancūzijoje ir per trumpą laiką sukurti per 1000 darbo vietų Prancūzijoje (tarp jų, ir 250 pilotų darbo vietų), sakė "Air France-KLM" ir "Air France" vadovai Alexandre'as de Juniacas ir Fredericas Gagey savo bendrame pareiškime.

"Atsisakius "Transavia Europe" projekto, nebėra pagrindo streikuoti, nes nebėra pagrindo nerimauti dėl darbo vietų perkėlimo. Todėl raginame pilotus nedelsiant grįžti į darbą", - sakė jie. 

Pilotų profsąjunga į oro linijų vadovų pareiškimą kol kas neatsakė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją