Anot Kinijos priežiūros institucijų, P&G pernelyg išpūtė savo gaminamos dantų pastos poveikį per televizinę reklamą, kurioje dalyvavo populiarus Taivano pokalbių laidų vedėjas. Tvirtinama, kad vaizdas reklamoje buvo specialiai pakoreguotas skaitmeniniu būdu, kad dantys atrodytų baltesni.

Anot Kinijos žiniasklaidos, tai didžiausia tokio pobūdžio bauda per visą istoriją.

Reklama filmuota 2014 metų viduryje, praneša "Crest" gamintoja. Anot jos, visi P&G produktai buvo kruopščiai patikrinti Kinijoje ir atitiko šalies įstatymus iki jų įžengimo į rinką.

"Crest" konkuruoja su kitomis dantų pastomis sparčiai augančioje dantų pastos rinkoje antroje didžiausioje pasaulio ekonomikoje.

Kinijos valdžios institucijos ryžtingai kovoja su bet kuriais užsienio prekių ženklais, kurie, jų manymu, klaidina vartotojus.

Jos jau sulaukė atsiprašymų, susijusių su vartotojams teikiamomis paslaugomis, iš tokių bendrovių kaip "McDonald's", "Apple" ir Prancūzijos mažmenininkė "Carrefour".

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)