Pastarasis, toliau išlaikantis stabilią auditoriją, o komercinių kanalų auditorijoms susitraukus, priartėjo prie lyderių, rodo naujausias tyrimas.
LNK, kuri pastaraisiais mėnesiais dėl lyderės vardo varžosi su TV3, žiūrimumas sumažėjo iki 33 proc. vidutinio dienos pasiekimo - didžiausio praėjusį mėnesį, tačiau pagal žiūrėtą laiką padidėjo iki 14 proc. auditorijos (birželį - 34,8 proc. ir 13,1 proc.), rodo pirmadienį paskelbti tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenys.
TV3 vidutinis dienos pasiekimas liepą smuko iki 31,5 proc. (birželį - 34,7 proc.), tačiau kanalas pirmavo pagal auditorijos dalį, skaičiuojant pagal žiūrėtą laiką - 14,4 proc. (15,4 proc.).
„LRT televizija“ išsaugojo trečiąją poziciją - jai teko 29,7 proc. vidutinio dienos pasiekimo ir 11,4 proc. auditorijos pagal žiūrėtą laiką (birželį - 31,8 proc. ir 12,5 proc.).
Likusios penketuko pozicijos taip pat nepakito: BTV teko atitinkamai 22,5 ir 5,8 proc. (gegužę - 23,8 ir 6,2 proc.), „Lietuvos ryto“ televizijai - 17,5 ir 3,7 proc. (17,4 ir 3,5 proc.) vidutinio dienos pasiekimo ir auditorijos pagal žiūrėtą laiką.
Pagal žiūrėtą laiką populiariausių kanalų penketuke išsilaikė kanalas rusų kalba „NTV Mir“ (4,3 proc.). Tačiau šio kanalų vidutinė dienos auditorija nebuvo didelė - atitinkamai 9,2 proc. Į penketuką pagal žiūrėtą laiką anksčiau patekdavęs kitas kanalas rusų kalba - Pirmasis Baltijos kanalas - šįkart liko septintas (3,5 proc.).
Didžiausią, tačiau mažesnę nei įprastai tenka populiariausioms laidoms, žiūrovų dalį - 8,9 proc. - praėjusį mėnesį pritraukė Londono olimpiados krepšinio rungtynės tarp Argentinos ir Lietuvos rinktinių, kurias transliavo „LRT televizija“.
Tyrime liepą dalyvavo 1100 vyresnių nei ketverių metų Lietuvos gyventojų (380 namų ūkių).