„Mūsų kuriamas socialinis mados tinklas - nėra pagrindinė mūsų veikla. Turime savo darbus, - naujienų portalui DELFI pasakojo prieš porą metų idėją teikti dailiosios lyties atstovėms stiliaus nemokamus patarimus su drauge Vaida sugalvojusi verslininkė G. Čepienė. - Ši idėja mums gimė prieš porą metų, tačiau jos, deja, laiku neužpatentavome. Kai sužinojome, kad Agnė Jagelavičiūtė kuria savo stiliaus portalą, nusprendėme nesustoti. Nes ištyrus rinką paaiškėjo, kad yra didelis tokių nemokamų paslaugų stygius.“

Anot G. Čepienės, teigti, kad lietuviai rengiasi nestilingai, tikrai negalima. Atvirkščiai, pagal vyraujančias tendencijas tautiečiai stengiasi neatsilikti nuo stilingų užsieniečių ir žengti koja kojon su mada.
Agnei Jagelavičiūtei iššūkį metusios Giedrė Čepienė ir Vaida Buivydienė

„Tie, kas domisi mada, natūralu, susiduria su tam tikrais stiliaus klausimas. Ypatingai jaunos merginos. Žmonės nori žinoti, kokios spalvos dominuos ateinantį sezoną, arba tinka pėdkelnės prie basučių atvirais priekiais, ir panašiai. Internete stilistai siūlo specialius mados paketus. Sakykime, asmenines stiliaus konsultacijas už 300 litų valandai, asmeninius apsipirkimus už 500 litų. Stiliaus vizijos sudarymo paketą už 1000 litų. Mes savo kuriamame socialiniame mados tinkle, kuris startuoja jau kitą mėnesį, teiksime nemokamą informaciją ir konsultacijas stiliaus klausimais, taip pat interaktyvų derinių dėliojimo modulį. Norime apjungti taip populiarų stiliaus blogą ir stiliaus konsultacijas.“

Ar jaunos verslininkės nebijo užsitraukti A. Jagelavičiūtės rūstybės?

„Ji jau užsitarnavusi savo vardą, klientų, manau, netrūksta. Tačiau ji teikia mokamas konsultacijas. Mūsų verslo koncepcija kitokia - norime teikti nemokamas paslaugas. Socialinio mados tinklo viešnioms nemokamus patarimus dalins stilistės iš Londono, Kipro ir Lietuvos. Su dar dviem stiliaus konsultantėmis (labai gerai pažįstamais vardais mados pasaulyje) dar tariamės. Aišku, neabejoju, kad sulauksime ne tik teigiamų atsiliepimų. Bus ir bjaurių kalbų. Bet rinka didelė. Konkurencija skatina tobulėjimą. Mes labai nuoširdžiai tikime savo idėja. Juo labiau, kad ją pradėjome vystyti daug anksčiau nei internetą užgriuvo stiliaus konsultantai su mokamais patarimais . Sėkmė neaplenkia tų, kurie kažką daro iš širdies ir nesikoncentruoja į pinigus.“

Nemokamą socialinį mados tinklą kuriančios moterys tikisi, kad padengti visas išlaidas ir užsidirbti galima iš reklamos bei reklamuojamų drabužių pardavimų. „Styleinn“ bus galima įsigyti tiek lietuvių, tiek užsienio kūrėjų darbų (rūbų, aksesuarų).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (99)