Viena pagrindinių mūsų verslo ir veiklos sričių ne tik pirkti įvairius laidų formatus, bet ir kurti savus bei juos pristatyti užsienio rinkai. Kaip tik šiandien trys mūsų kurti formatai perduoti pasauliniams platintojams“, - pasakojo L. Šeškus. Į laimingųjų trejetuką pateko lietuviškai auditorijai jau žinoma laida „Supermiestas“, „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ ir projektas, kuris nebuvo rodytas Lietuvoje – „Little brother“. Pasak prodiuserio, pastarasis labai panašus į projektą „Big Brother“, skirtumas vienas – jame dalyvauja ne žmonės, o šunys. Šie trys formatai jau pristatomi Kanų mugėje.

L. Šeškus neslepia, kad tokie rezultatai atspindi ne vienerių metų įdirbį ir pastangas. Pasak jo, tai ką pristato šiandien yra septynerių intensyvaus darbo metų rezultatas. Stengtis ir įgyvendinti vis didesnius planus skatina ir itin skirtinga Lietuvos bei užsienio žiūrovų auditorija. „Esame labai skirtingi, tačiau yra dalykų, kurie ir vienija – visi nori pramogų, kažko smagaus. Šiemet jau spėjome užsienio platintojams pristatyti ir visišką mūsų naujieną, laidą „Nacionalinė ekspedicija“, kurios metu kelionių įspūdžiais dalinasi prof. A. Bumblauskas, Z. Kelmickaitė ir kiti“, – pasakojo prodiuseris. L. Šeškus ir jo komanda užsienyje dirba ne su televizijomis, o su itin profesionaliais platintojais bei jų kompanijomis. Kol kas, pasak jo, atgarsiai daug žadantys. „Esame pakviesti antriems pokalbiams“, – šypsojosi prodiuseris.

Stebinti mėgstantis L. Šeškus užsiminė apie kai ką unikalaus – „Tango projektą“, kurį nufilmavo Lietuvoje, tačiau apsimetė, jog veiksmas vyko Buenos Airese. Nors tai neturi nieko bendro su Lietuva, savame kontekste projektas buvo priimtas labai palankiai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)