„Jau ne pirmus metus iš eilės fiksuojame augantį medinių žaislų populiarumą. Šią tendenciją stebime tiek Lietuvos, tiek kitų Baltijos šalių rinkose – vis daugiau pirkėjų renkasi brangesnius, tačiau tvaresnius ir saugesnius vaikams medinius gaminius“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

„PHH Group“ taip pat priklausančiuose e. prekybos centruose – „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje – perkamiausių žaislų trejetuke atsidūrė tie patys „Skaičiukai ir figūrėlės 3 in 1“ ir medinės traukinio trasos rinkinys. Trečiasis populiariausias žaislas Latvijoje rugsėjį buvo LEGO serijos „Duplo“ modulinis žaislinis namas, o Estijoje – medinė vaikiška virtuvėlė „Phoohi“.

 Medinė virtuvėlė

Tarp stalo žaidimų visose Baltijos šalyse pirmavo „Catan“, kviečiantis žaidėjus sukurti civilizaciją, dvipusės kortos „Uno Flip“ ir nuotaikingas „Goliath Sequence Classic“.

„Apsunkus ekonominėms ir geopolitinėms sąlygoms pasaulyje, žaislų gamintojai šiemet pasiūlė mažiau inovatyvių žaislų. Galbūt todėl šiandien nematome tokių ryškių lyderių kaip 2021-aisiais tiesiog fenomenalios sėkmės sulaukęs silikoninis žaislas „Pop It“, kurį spaudė tiek vaikai, tiek suaugusieji, ar prieš tai karaliavęs suktukas Fidget Spinner“, – teigia „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

 Medinė traukinių trasa

Anot jos, tarp kompanijų, kurios ir toliau investuoja į žaislų naujoves išlieka didieji pasauliniai gamintojai, vystantys žinomus prekės ženklus LEGO ar „Barbie“. „Taigi nenuostabu, kad šie klasikiniai gaminiai, nuolat papildomi inovatyviais sprendimais, ir toliau išlieka tarp populiariausių žaislų visose Baltijos šalių rinkose“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.

Jos vertinimu, šie populiarūs prekės ženklai bus tarp lyderių ir pirkėjams pradėjus rūpintis artėjančių Kalėdų dovanomis.

 Piešimas ore

„Sėkmę šventinės pirkimų karštligės metu prognozuojame ir pernykščiam kalėdinių dovanų favoritui – piešimui ore „Pictionary Air“. Kol kas nematome, kas galėtų tapti rimtu konkurentu šiam pirkiniui žaidimų kategorijoje, o juk laiko iki Kalėdų beliko visai nedaug“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Kristina Liškauskaitė

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.