Vytautas Vorobjovas

18 straipsnių

Rudens išpardavimų ir kalėdinės prekybos sezonas, dar kitaip vadinamas auksiniu ketvirčiu, yra vienas iš didžiausių ir svarbiausių prekybos sezonų metuose, todėl marketingo skyriai jam ruošiasi iš anksto – spalio 11–12 dienomis internetu vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojamas ren...

Brigita Ragickaitė

Pandemija, infliacija, karas – vos per keletą metų pasaulis susidūrė net su trimis milžiniškais iššūkiais, kirtusiais žmonijos sveikatai, saugumui ir finansiniam stabilumui. Nors pastarųjų įvykių kontekste rinkai suduotas stiprus smūgis, vieni jos žaidėjai sunkumus atlaikė geriau nei kiti. Vienas iš...

Jūratė Žuolytė

„Growth Marketing“ – sąvoka, kuriai trumpo ir taiklaus lietuviško vertimo nėra. Jos esmė – tokia rinkodara, kur nuolat eksperimentuojama, bet kiekvienas eksperimento žingsnis nuolat tikrinamas duomenimis ir tik tuomet einama toliau. Ši Vakaruose jau kelerius metus populiari rinkodaros metodologija p...

Šiandien visame pasaulyje prasidėjo masinė apsipirkimo karštligė, kitaip žinoma kaip „Black Friday“. Nors pasauliniu mastu per juodąjį nuolaidų penktadienį kasmet skaičiuojami milžiniški pirkėjų srautai, Lietuvoje jį kol kas nurungia pavienių prekybos centrų išpardavimų dienos. Lietuviai taip pat la...

Jogintė Užusienytė-Četkauskienė

Gyvendama tame pačiame bute jau dešimt metų nutariau, kad atėjo metas pokyčiams ir reikia perdažyti pabodusias miegamojo kambario sienas. Sienų dažymas nėra daug laiko atimantis procesas, tačiau priemonių pasirinkimas užtrunka. Taip pat reikėjo išsirinkti tokį variantą, kad kainos ir kokybės santyki...