Vaidotas Valantiejus
4 straipsnių
Kiekvienos reklamos pirminis tikslas – būti pastebėtai ir įsimintinai. Pastebėta ji gali būti dėl reklamos transliacijų dažnio, kas reikalauja didelių kaštų, arba tiesiog dėl išskirtinės žinutės. Dėl to dalis prekių ženklų stengiasi komunikuoti aštriai, ir tai dažnai vertinama kaip drąsus sprendimas...
Gyvename laikais, kai socialiniai tinklai tapo tarsi skaistykla, iš kurios, dėl vieno teisingo ar nevisai žingsnio, gali būti tiesiu taikymu pasiųstas link dausų ar pragaran. Galima tai mėgti ar to nekęsti, bet neigti socialinės erdvės įtaką būtų keista.
LOGIN 2020. Philip Thomas, Gabrielė Burbienė, Vaidotas Valantiejus: How do brands maneuver the pandemic? (1)
Rugsėjo 24-25 dienomis Vilniuje Litexpo parodų rūmuose vykęs didžiausias Baltijos šalyse technologijų ir inovacijų festivalis LOGIN 2020 kvietė išgirsti apie naujausias technologijų ir inovacijų tendencijas. Daugiau nei 120 pranešėjų dalinosi savo ekspertinėmis žiniomis bei patirtimi technologijų, i...