taršos mokestis

Kodėl už atliekų tvarkymą norime mokėti daugiau? (4)

Atliekų rūšiavimas vis dar nėra tapęs didelės Lietuvos gyventojų dalies kasdieniu įpročiu. Kiekvienas nerūšiuojantis gali išvardyti ne vieną...

Šapoka: NT ir taršos mokesčiai neišvengiami, bet juos įvesti trukdo rinkimai (20)

Finansų ministras Vilius Šapoka Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdyje sakė, kad nekilnojamojo turto ( NT ) ir automobilių taršos...

Greta Ilekytė. Išmokos mažiau taršiems automobiliams: ar jos būtų veiksmingos? (21)

Remiantis paskutiniais „Eurostat“ duomenimis, net 64 proc. visų Lietuvos keliais važinėjančių automobilių amžius siekia nuo 10 iki 20 metų....

Biudžeto perskirstymo grimasos: Lietuvai priminė Airijos ir Šveicarijos pavyzdį (60)

Lietuvos biudžetas galėtų būti perskirstomas daugiau, tačiau, kad tai būtų įgyvendinta, Lietuvai reikia išspręsti keletą problemų, kurios...

Automobilių rinkos žinovas: 1000 eurų už seną mašiną pavirs pinigų švaistymu (82)

Lietuvos automobilių parkas yra vienas seniausių Europos Sąjungoje (ES) – vidutinis šalyje registruoto automobilio amžius siekia šiek tiek daugiau...