Lietuvos „Kelių forume“ šįmet dalyvavę kelių sektoriaus ekspertai iš Latvijos ir Estijos dalijosi patirtimi, kaip Baltijos kaimynėms pavyko pasiekti kokybinį proveržį užtikrinant kelių kokybę savo šalyse, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Šarūnas Frolenko
39 straipsnių
Interesų atstovavimo paslaugas ir konsultacijas teikiančios bendrovės „Vento Nuovo“ naujuoju partneriu nuo vasario pradžios tampa komunikacijos ekspertas Giedrius Galdikas. Jam prisijungus prie „Vento Nuovo“, kontoroje atsiranda ir nauja veiklos kryptis – komunikacijos krizių prevencija ir valdymas,...
Asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko tvirtina, kad Viešųjų pirkimų įstatymas turi būti keičiamas, jog nesikartotų tokia situacija, kokia šiuo metu yra dėl viaduko remonto darbų kelyje tarp Vilniaus ir Trakų. Pasak jo, jau metus viadukas stovi panašioje būsenoje, nes įstatymas įpare...
2024 m. Lietuvoje planuojama tęsti svarbius kelių projektus – tarp jų „Via Baltica“ atkarpos nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos tolimesnį atnaujinimą, kelio Vilnius–Utena rekonstrukciją, taip pat tvarkyti tiltus, įgyvendinti darnaus judumo projektus. Kelių sektoriaus atstovai taip pat tik...
Nuolatiniai greičio apribojimai, eismo nukreipimas į priešpriešinę eismo juostą ir kiti nepatogumai – tai vairuotojų, dažnai važinėjančių magistralėmis Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys, kasdienybė. Ekspertai sako, kad to būtų galima išvengti tik tuo atveju, jei šie keliai būtų iš esmės p...
Lietuvoje tęsiasi kalbos dėl galimybių pritraukti papildomą finansavimą kelių infrastruktūrai. Seimo opozicija ir asociacijų atstovai ragina Vyriausybę numatyti didesnį finansavimą keliams kitų metų valstybės biudžete, tačiau panašu, kad lėšos išliks tokios, kokios numatytos pateiktame projekte. Tuo...
Seimo Ekonomikos komitetas antradienį vienbalsiai pritarė asociacijos „Lietuvos keliai“ siūlymui kitų metų biudžete numatyti 217 mln. eurų didesnę sumą Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) negu dabartiniame projekte. Tokiu atveju, vietoje planuotų 543 mln. eurų, KPPP 2024 m. būtų skirti 860...
Susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtina, kad tam, jog kitais metais būtų galima įgyvendinti strateginius projektus, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) biudžetui reikia papildomų 150 mln. eurų.
Šimonytė: didesnis kelių finansavimas reikštų „skylių“ atidengimą kitose valstybei svarbiose srityse (1)
Premjerė Ingrida Šimonytė tvirtina, kad didesnis kelių finansavimas reikštų „skylių“ atidengimą kitose valstybei svarbiose srityse. Pasak jos, tokių asociacijų kaip „Lietuvos keliai“ vadovai prašydami didesnio finansavimo, nepasiūlo papildomų pajamų, kuriomis tvariai būtų galima finansuoti kelių inf...
Šiuo metu Lietuvos kelių būklė yra prasta ir Vyriausybei reikia pritraukti lėšas šiam sektoriui, kad situacija gerėtų ir nenukentėtų šalies prioritetai, akcentuoja ekspertai.
Verslininkas įspėja apie užsieniečių darbuotojų apgavystes: prieš 20 metų lietuviai tą patį darydavo užsienyje (5)
Lietuvos verslininkas savo praktikoje susidūrė su nesąžiningu darbuotojo iš trečiosios šalies elgesiu, kai nukentėjo ne jis pats, o telefoną išsimokėtinai suteikusi bendrovė. Jis šalyje pasigenda kontrolės mechanizmų, tačiau kiti verslai ir institucijos čia problemos nemato.
Finansų ministrė Gintarė Skaistė tvirtina, kad atsižvelgus į Teisės departamento pastabą, bus tikslinama siūloma artimųjų dovanų apmokestinimo tvarka. Pasak jos, bus numatoma, kad visi verslai, kurie nuosavybėje buvo bent metus laiko iki dovanojimo, būtų neapmokestinti – su sąlyga, kad jie dovanojam...
Atsižvelgiant į šalies kelių tinklo būklę, planuojant 2024 m. valstybės biudžetą, Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) reikia numatyti ne mažesnį kaip 750 mln. eurų finansavimą, siūlo asociacija „Lietuvos keliai“.
Lietuvos draudikų asociacijos duomenimis, nuo šių metų pradžios draudimo bendrovės dėl defektų keliuose jau registravo apie 1,5 tūkst. duobių sukeltų žalų atvejų ir klientams atlygino arba yra rezervavusios žaloms, kurių reguliavimo procesas tebevyksta, atlyginti apie 1 mln. eurų. Vertindamos žalų s...
Švietimo darbuotojų profsąjunga derybose su ministerija reikalauja daugiau nei milijardo eurų vien mokytojų atlyginimams. Dar prašoma mažinti klasių dydžius, ieškoti naujų mokytojų ir naujų mokyklų, o tam reiktų papildomų dviejų milijardų. Ministerija leidžia suprasti, kad tokie reikalavimai valstyb...
Ūkininkų bei perdirbėjų atstovai kritikuoja naują vadinamojo pieno įstatymo redakciją – teigiama, kad Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) parengtas projektas nebuvo derintas su rinkos dalyviais, į jį neįtraukti prekybininkai, o įstatymą perdirbėjai esą nesudėtingai apeis registruodami įmones Latvijoje arb...
Tyrimas parodė, kaip lietuviai vertina šalies kelių būklę: dažnas pirštu beda į skiriamą finansavimą
Asociacijos „Lietuvos keliai“ užsakymu bendrovės „Norstat“ atliktas tyrimas rodo, kad 45 proc. šalies gyventojų kelių kokybę vertina palankiai, 40 proc. – patenkinamai, 15 proc. – neigiamai. Dažniausia problema respondentai įvardija nusidėvėjusius, laiku neremontuotus ir neatnaujintus kelius, o 73 p...
Pastaruoju metu pradėjus byrėti keliems šalies tiltams, Automobilių kelių direkcija skaičiuoja, kad remonto skubiai reikia daugiau kaip 70 tiltų ir viadukų. Visus juos sutvarkyti planuojama per ateinantį dešimtmetį, tačiau kelių tiesimo ir remonto bendrovių atstovai sako, kad tokie valstybės tempai ...
Šią žiemą dėl didelių oro permainų vairuotojai vis dažniau skundžiasi sugadintais automobiliais, dėl ko kaltos didžiulės duobės keliuose. Duomenys rodo, kad jau praėję metai buvo rekordiniai ir duobės vairuotojams pridarė didžiulių nuostolių, kokių iki šiol nėra buvę. „Lietuvos draudimo“ duomenys ro...
Nesibaigiant vairuotojų vargams keliuose, „Lietuvos kelių“ vadovo žinutė: vairuotojai gali padaryti didesnį lanką (1)
Po sekmadienį šalį užklojusios pūgos bei nesibaigiančio snygio kitomis dienomis sudėtingos eismo sąlygos šalies keliuose išlieka ir savaitei įpusėjus. Nors kelininkai pluša be poilsio, gyventojai, o ypač vairuotojai, negaili kritikos ir teigia, kad kelių valymas galėtų būti efektyvesnis. Ar tikrai k...